آنچه در Stitcher اتفاق افتاد – The Verge


من به شما گفتم که برای آهنگ جدید مونا ناله می کنم. من دروغ نگفتم.

حالا، دروغ های بیشتر! با نام مستعار خبر!

اما ابتدا، جیک را با چیزی برای همه شما راهنمایی می‌کند:


اتفاقی که در استیچر افتاد

سلام به همه، من هیجان زده هستم که داستان دیگری از اشلی کارمن را با شما به اشتراک بگذارم – مقاله ای که او ماه ها را صرف گزارش کرد و درست قبل از رفتنش به پایان رساند.

داستان یک فرو رفتن عمیق در خرید استیچر توسط SiriusXM است – چگونه پیش رفت، به کجا منحرف شد، و چگونه به حرکت گسترده‌تر صحنه پادکست به سمت استانداردسازی و دامنه صحبت می‌کند.

کارمندان سابق استیچر می‌گویند که SiriusXM در هنگام ورودشان فاقد یک استراتژی پادکست بود، احساس می‌کردند که شرکت به آن‌ها اجازه نمی‌دهد تا بر اساس تجربیاتشان عمل کنند، و بر سر چیزهای اساسی مانند تبلیغات متقابل و … حتی ذکر نام «Spotify» درگیر شدند. این استراتژیست به ویژه در شبکه کمدی Earwolf مشهود است، جایی که طرفداران در ماه های اخیر متوجه چند برنامه و مجریان در حال خروج شده اند. بسیاری از عناوین کوچک‌تری که Earwolf را به عنوان فضایی پر جنب و جوش برای کمدی شناخته شدند، از آن زمان شبکه را ترک کردند، در حالی که استودیو عناوین با موفقیت‌های اصلی را در اولویت قرار داده است. دفتر خانم ها و Storytime با ست روگن.

بیش از یک چهارم کارمندان استیچر از آن زمان در زمان خرید این شرکت را ترک کرده اند، از جمله مدیر عامل، مدیر ارشد اجرایی و سایرین از C-suite. لبه پیدا کرده اند. همانطور که اشلی می نویسد، “همراه با عوامل بد بیماری همه گیر، محیط جدید شرکت، و راه های رو به رشد برای نمایش های خود به خود بدون پشتیبانی شبکه، لحظه ای مناسب برای شناسایی استعدادها بود.”

چیزهای بیشتری در خود قطعه وجود دارد، از جمله جزئیات در مورد چگونگی شروع برخی از این تنش های پیش از خرید. شما میتوانید کل داستان را از اینجا بخوانید.

خب برگردیم به آهنگ!


آزمایشگاه رادیو تعهد بزرگ به دسترسی

اوایل این ماه، به Insiders از یک نمایش جدید اطلاع دادم آزمایشگاه رادیو اپیزود – داستانی که توسط نویسنده السا Sjonison در مورد رابطه زندگی او با هلن کیلر گفته می شود – به گونه ای تولید شده است که برای مخاطبان ناشنوا و نابینا کاملاً قابل دسترسی است.

آزمایشگاه رادیو یک ویدیوی ASL همراه با این قسمت اکنون پست شده است و یک نسخه فرمت شده ویژه برای آپلود در خوانندگان بریل دیجیتال منتشر شده است. من با تیم در مورد چگونگی و چرایی این کار با هم صحبت کرده ام.

این دارایی در مرحله ایجاد شد و افراد زیادی را در داخل و خارج از WNYC درگیر کرد، اما پس از به اشتراک گذاشتن آن، این فرآیند قابل تکرار می شود. برای مثال، برای ایجاد یک کپی سازگار، یک هماهنگ کننده بریل خارجی به نام شارون فون سی را استخدام کردند تا با استفاده از یک برنامه کامپیوتری، کپی را به یک “فایل بریل آماده” رسمی تبدیل کند. ویدئوی ASL که توسط کیم نواکی، تهیه‌کننده رسانه‌های اجتماعی WNYC تهیه شده است، چندین مرحله از جمله دو دور ترجمه با مترجمان خارجی، آوریل جکسون وودارد و آبونی گایتان را طی کرد.

او برای من توضیح داد که این روند است آزمایشگاه رادیو طراح صدا جرمی بلوم: او و گایتان که ناشنوا نیست، این قسمت را در کلیپ های ۱۰ دقیقه ای گوش کردند. گایتان در حالی که داشت گوش می داد، تفسیری امضا شده از آنچه شنیده بود ابداع کرد و آن را به جکسون وودارد، که ناشنوا است، داد. سپس جکسون وودارد آنچه را که از Gaitan دریافت کرده بود، یعنی جکسون وودارد و ترجمه ای که در ویدیوی پایانی می بینید، دوباره تفسیر کرد.

همان‌طور که بلوم می‌گوید، جکسون وودارد می‌تواند کار را به شیوه‌ای زبانی و فرهنگی‌تر از زمانی که از یک مترجم صوتی استفاده می‌کردیم، تفسیر کند. مترجم سوم، آنی دیکمن نیز برای ترجمه بین جکسون وودارد و خودش حضور داشت، زیرا بلوم زبان اشاره نمی داند. سپس ویدیوی به‌دست‌آمده به گونه‌ای اصلاح شد که امضا با صدا سازگار باشد و ماهیت واقعی آن را منتقل کند. آزمایشگاه رادیو، همچنین با توضیحات مکتوب خاصی از موسیقی و طراحی صدا، با حسن نیت هنرمند شانون فینیگان (که توضیحاتش را می توان در نسخه متنی نیز خواند).

این مولفه‌ها پیشرفت بزرگی نسبت به ارائه فعلی محتوای این نمایش دارند، اما این پیشنهاد واقعاً بسیار قدرتمند بود. برای مثال، آپلود همتایان بصری روی صدا، یک تمرین فعال برای تیم بوده است، که ویدیوهای زیرنویس را برای قسمت‌ها و محتوای نمایشی بیشتری ارسال کرده است، مانند نوار ضبط شده (از حلقه دور نوارها) که در صورت تمایل، حلقه‌های در حال چرخش را به شما نشان می‌دهد. آنها را تماشا کنید (اما اگر ترجیح دادید آن را تماشا نکنید، ایده خوبی است که در پس زمینه بزرگنمایی کنید).

الهام گرفتن از سازندگان فعلی بخشی از آن است آزمایشگاه رادیورویکرد جدید، که به من گفته می شود، به طور کلی نتیجه بازخورد مخاطبان نمایش است. بسیاری از طرفداران به دسترسی تکیه می کنند و تجربه آنها از نمایش نباید به قیمت آن تمام شود. اخیراً، این تیم مستقیماً با چند نفر از افراد دارای معلولیت به عنوان مشارکت کنندگان پولی و منابع متخصص همکاری کرده است. با نگاهی به آینده، به من گفته شد که ویدیوهای ASL بیشتری در راه است و رونوشت‌ها همیشه در دسترس خواهند بود – بله، حتی اگر صنعت صوتی بزرگ‌تر هنوز او را نگرفته است.

لولو میلر، یکی می گوید آزمایشگاه رادیومیزبانی مشترک در این ویدیو، سان کیم روش خواندن زیرنویس‌های بسته را با نوشتن خود، با ترکیب توصیف‌های تحت اللفظی «سیلی زدن» پاها بر روی کاشی‌های کف، با توصیف‌های انتزاعی‌تر، مانند «صدای بوی شامپو که در مه شناور است، دوباره تصور می‌کند».

میلر می‌گوید: «از آن زمان، همه ما تشنه یافتن راهی برای تقویت بازی خود در این میدان بوده‌ایم.

انحصاری: PRX و برنامه جدید کارآموزی Google برای پادکسترهای جدید

برنامه سازندگان پادکست Google که در سال ۲۰۲۱ انجام شد، اکنون با تغییرات قابل توجهی در سومین دوره خود قرار دارد.

این آموزش بین‌المللی که توسط Google و PRX همکاری می‌شود، قبلاً بر تولیدکنندگان پادکست جدید متمرکز شده بود و گاهی اوقات برای حداکثر ۲۰ گیرنده در یک زمان بودجه تأمین می‌کرد. این بار، تنها شش تیم یا فرد کوچک برای این برنامه انتخاب خواهند شد، که بر تولیدکنندگانی تمرکز دارد که حداقل سه سال را در سفر صنعت صوتی گذرانده‌اند و برنامه می‌تواند به کسب درآمد و توسعه کاری که شروع کرده‌اند کمک کند.

با در نظر گرفتن این هدف، این به معنای تغییر بزرگ دیگری برای برنامه است: بودجه ای که همه می توانند دریافت کنند از آخرین باری که در دسترس بوده، بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است. استفانی کو، مدیر آموزش PRX، می گوید که افزایش بودجه در پاسخ به بازخورد فارغ التحصیلان این برنامه بود.

کو می‌گوید: «برنامه امسال برای کسانی است که به دنبال گرفتن یک پادکست موجود هستند و آنچه ممکن است یک پروژه پرشور یا فعالیت جانبی باشد را به یک شرکت بالقوه درآمد تبدیل کنند، در حالی که همچنان به بهبود مهارت‌های توسعه خلاقانه خود ادامه می‌دهند. با هدف مشاهده نمایش‌های مستقل موفق‌تر در اکوسیستم، می‌خواهیم به پادکست‌ها و پادکست‌ها کمک کنیم تا از این طریق تکامل پیدا کنند.»

می‌توانید جزئیات مربوط به درخواست و واجد شرایط بودن را در وب‌سایت برنامه بیابید، یا سمینار اطلاعاتی را که امروز در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت محلی PRX میزبانی می‌کند، هماهنگ کنید.

بازی های بیشتر برای پادکسترهای اپل

پادکست اپل امروز قابلیت‌های جدیدی را برای سازندگانی که کانال‌های اشتراکی را ارائه می‌کنند، اعلام کرد، در حالی که معیارهای شنونده‌های آتی را برای سازندگان پادکست معمولی نیز به اشتراک گذاشت.

کسانی که کانال‌های ممتاز را مدیریت می‌کنند، اکنون می‌توانند کارهایی مانند سفارشی کردن بنرهای نمایش به نمایش را برای تبلیغ فرنچایزهای مختلف محافظت شده از دیوار پرداخت انجام دهند. از ماه آوریل، معیارهای گوش دادن برای همه پادکست‌ها شروع به تمایز بین فعالیت فالوور و غیرفالو می‌کند، به این معنی که آن‌هایی که تصمیم می‌گیرند از قسمت‌های جدید مطلع شوند در مقابل کسانی که این کار را نمی‌کنند. با دومی، هدف کمک به تعیین تعداد شنوندگانی است که واقعاً در یک نمایش سرمایه گذاری می کنند (و ممکن است بعداً علاقه مند شوند مشترک پولی شوند).

Apple Podcasts Connect، داشبوردی که کاربران پادکست می‌توانند تمام این معیارها را ببینند، بهار گذشته اصلاح شد. در بهار امسال، به نظر می رسد که دوباره در حال شکوفه دادن است.

فضاهای توییتر قابلیت اشتراک گذاری (و ناهمزمانی) را افزایش می دهد

برخی از کاربران اپل اکنون این امکان را دارند که قطعات صوتی را از فضای توییتر به اشتراک بگذارند، ویژگی مشابه آنچه کاربران Clubhouse در سپتامبر گذشته به دست آوردند. با نسخه Clubhouse، اگر کلیپ‌ها به‌اندازه کافی سریع ضبط و ارسال شوند، می‌توانند افراد را به پیوستن به یک مکالمه در حین انجام آن ترغیب کنند. از سوی دیگر، توییتر ویژگی برش را به فضاهایی که قبلاً ثبت شده اند محدود می کند حساب رسمی توییتر “فضاهای توییتر” (چرا). به این ترتیب، این ویژگی جدیدتر افرادی را که علاقه آنها به صدای زنده در حال کاهش است، جذب می کند.

لبه جزئیات بیشتر در مورد آگهی، اگرچه من در نوشتن این News9 مغرضانه هستم به دلیل یک اشتباه تایپی که «کلیپ» را با «کلوپ» جایگزین کرده است، اکنون نمی توانم به اسب فکر نکنم.

آنا سوروکین از زندان به پادکست می‌پیوندد

هفته گذشته، آنا سوروکین (کلاهبردار و موضوع سریال اخیر نتفلیکس خلقت آنا که در حال حاضر در بازداشت ICE است) به عنوان مهمان در پادکست به پدرش زنگ بزن، که من به دو دلیل به آن اشاره می کنم، به علاوه این فقط یک جمله کاملاً ساختارشکنی است.

اول، به عمد به عنوان یک حلقه ویدیویی تولید و به بازار عرضه می شود، و از تلاش های مداوم Spotify برای ایجاد ویدیو برای پادکست های خود صحبت می کند. مشاهده اشعه سوروکین از یک سلول نگهدارنده را نمی توان نادیده گرفت.

و ثانیاً این دومین بار است که حداقل در حال حاضر چنین اتفاقی می افتد به پدرش زنگ بزن صدایی دوستدار بایت بسازید – ماه گذشته، نقل قولی از حضور جولیا فاکس در برنامه در TikTok پخش شد. من در مورد پتانسیل Sorokin به همان اندازه انتظارات زیادی ندارم، بیشتر به این دلیل که کیفیت صدا عالی نیست، اما الکس کوپر میزبان حداقل یک خط خوب داشت. کوپر در پاسخ به مخالفت مهمانش از این ایده که او یک کلاهبردار است، مانند یک مجری است، مداخله می کند: “تو هستی. تو خیلی گیج شده ای.” همه. متصل نیست. زمان.


امیدوارم هر کسی که شخصاً وارد جنبش پادکست می شود از آن لذت ببرد! من در ساحل شرقی هستم و در حال یخ زدن هستم.