اپل قطع برق را که بر iMessage، Apple Music، App Store و سایر سرویس‌ها تأثیر گذاشته بود، حل کرده است


چندین سرویس اپل در بیشتر ساعات بعدازظهر دوشنبه با قطعی مواجه بودند.

طبق صفحه وضعیت سیستم اپل، سرویس‌هایی با مشکلات تأیید شده شامل iMessage، برخی از خدمات Apple Maps، iCloud Mail، iCloud Keychain، اپ استور، Apple Music، Apple TV Plus و پادکست‌ها بودند. اما بعد از ساعت ۳:۴۵ عصر به وقت شرقی یا بیشتر، هر سرویس دوباره چراغ سبز می گیرد و می گوید که مشکلات حل شده است. اپل به درخواست برای اظهار نظر در مورد آنچه ممکن است رخ دهد پاسخ نداد.

گزارش های مشکل اندکی پس از ساعت ۱۲ عصر به وقت شرقی به Downdetector رسید، اگرچه به نظر می رسد گزارش ها در چند ساعت پس از اولین گزارش قطعی کاهش یافته است. لبه کارکنان مشکلات پراکنده ای با iMessage و سایر سرویس های اصلی داشتند، اگرچه این مشکلات همه را به یک اندازه تحت تأثیر قرار نداد.

بلومبرگ مارک گورمن من هم اشاره کردم که سیستم های شرکتی و خرده فروشی اپل نیز از کار افتاده اند – که، طبق این توییت، به نظر می رسد به این معنی است که برخی از کارمندان اپل استور مجبور شده اند کارهای خود را روی کاغذ انجام دهند.

در subreddit r/sysadmin، برخی گزارش دادند که قادر به ورود به پورتال Apple Business Manager نیستند. آ توییت از WhatsAppBetaInfo این نشان می‌دهد که این مشکلات حتی بر سایر برنامه‌ها نیز تأثیر گذاشته است (به عنوان مثال، تلاش برای پشتیبان‌گیری از تاریخچه چت در iCloud).

ما چند اسکرین شات از لیست سرویس‌های پیشرفته‌ای که اپل می‌گوید تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، در گالری زیر گرفته‌ایم:

صفحه وضعیت اپل برای توسعه دهندگان در یک نقطه کاملاً از کار افتاده بود، اگرچه اکنون تعدادی قطعی را نشان می دهد. بعد از ظهر هم تغییر کرد.

به روز رسانی ۲۱ مارس در ۳:۰۴ بعد از ظهر ET: با اطلاعات جدید از صفحه وضعیت اپل به روز شد.

به روز رسانی ۲۱ مارس در ۳:۵۷ بعد از ظهر ET: با اطلاعات جدید از صفحه وضعیت اپل به روز شد.