برنامه بتا متصدی Spotify Premium لیست های پخش ساخته شده توسط کاربران را برجسته می کند


Spotify در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که لیست های پخش محبوب ایجاد شده توسط کاربران را به صفحه اصلی برنامه می آورد. اگر بخشی از مسابقه هستید، لیست‌های پخش پیشنهادی شما در کتابخانه قالب‌کننده‌های ویژه ظاهر می‌شوند. اسپاتیفای می‌گوید که در حال آزمایش این ویژگی در «بازارهای منتخب» است، اما دقیقاً نمی‌گوید در کجا یا در دستگاه‌هایی که قرار است عرضه شود.

طبق یادداشت‌های Spotify، بخش «مدیران ویژه» تنها شامل لیست‌های پخش از هر کاربران؛ این پلتفرم متصدیان را بر اساس فالوورها و محبوبیت لیست پخش و همچنین اینکه آیا آنها «داستان‌های منحصربه‌فرد از طریق فهرست‌های پخش» را تعریف می‌کنند یا «ارتباطات واقعی» با شنوندگان برقرار می‌کنند، انتخاب می‌کند.

یک چیزی که من به عنوان یک کاربر Spotify متوجه شدم این است که شنوندگان من گاهی اوقات این کار را انجام می دهند زیاد در شناسایی آهنگ هایی که به خوبی با لیست های پخش خاص هماهنگی دارند بهتر است. الگوریتم‌هایی که لیست‌های پخش Spotify’s Made for You را اجرا می‌کنند، تنها زمانی می‌توانند پیش بروند که سلیقه‌های متنوع من در موسیقی را حدس بزنند، و لیست‌های پخش داخلی آنها هنگام تلاش برای کشف هنرمندان جدید محدود است. ایده خوبی است که Spotify سعی کند خلاقیت کاربران را برجسته کند، نه اینکه آنها را در نتایج جستجو دور بیندازد.

Spotify اخیراً ویژگی جدیدی به نام Blends معرفی کرده است که به شما و ۱۰ دوست دیگر اجازه می دهد یک لیست پخش مشترک سفارشی برای کل گروه ایجاد کنید. پس از پیوستن هر عضو، Spotify به طور خودکار یک لیست پخش را بر اساس ترجیحات همه ایجاد می کند.