رویداد محصول سالانه Uber بر سفر و پایداری متمرکز خواهد بود


اوبر رویداد سالانه محصول خود را در ۱۶ می برگزار می کند که طی آن این شرکت محصولات جدید، به روز رسانی ها و ویژگی های متمرکز بر سفر و پایداری را به نمایش می گذارد.

این دومین رویداد برای محصولات اوبر خواهد بود، پس از گردهمایی سال گذشته “Go/Get 2021” مجموعه ای از اطلاعیه های با موضوع اپیدمی، از جمله امکان رزرو قرار واکسن در برنامه Uber را ارائه کرد. از دیگر ویژگی های آن می توان به اجاره خودرو، پنجره ۳۰ روزه برای رزرو پرواز و سواری چند توقفه اشاره کرد.

ساندیپ جین، مدیر تولید اوبر در بیانیه‌ای گفت: «ما از ارائه آخرین نوآوری خود در Go/Get 2022 هیجان‌زده هستیم. “با ادامه تغییر جهان، تیم Uber به ساخت محصولاتی برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر مصرف کنندگان ادامه می دهد. ما نمی توانیم منتظر به اشتراک گذاشتن موارد بعدی باشیم.”

رویداد امسال بر سفر (پروازهای فرودگاهی نان و کره اوبر هستند) و پایداری تمرکز خواهد کرد. سال گذشته، اوبر ۵۰۰۰۰ خودروی تسلا را برای اجاره به رانندگان خود به عنوان بخشی از یک طرح بلندپروازانه برای برق‌رسانی ناوگان آمریکایی خود تا سال ۲۰۳۰ خریداری کرد.

این رویداد محصول در حالی برگزار می‌شود که شرکت‌های خودروسازی و ارائه‌دهندگان حمل‌ونقل در سرتاسر جهان تحت فشار نظارتی هستند تا خودروهای گازسوز را به نفع خودروهای بدون آلایندگی حذف کنند. کالیفرنیا، بزرگ‌ترین بازار خودرو در ایالات متحده، قوانینی را برای شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری مانند اوبر و لیفت وضع کرده است که بر اساس آن ۹۰ درصد ناوگان آنها تا سال ۲۰۳۰ باید برقی شوند.

به احتمال زیاد تحویل در تبلیغات نیز به شدت دیده می شود. از آنجایی که تجارت حمل و نقل Uber در تلاش برای بهبودی از تعطیلی های همه گیر سال ۲۰۲۰ است، Uber Eats با سرعتی سریع در حال رشد است. رزرو غذا و سایر تحویل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است. دارا خسروشاهی، مدیرعامل این شرکت، اخیراً به سرمایه گذاران گفته است که شرکت تحویل اوبر اولین درآمد سه ماهه خود از جمله تحویل در ایالات متحده را گزارش کرده است و “اوبر ایتس به سریع ترین شرکت تحویل در آمریکا تبدیل شده است.”