سازندگانی که با حلقههای اینستاگرام پول در میآورند میگویند که پرداختهایشان در هفتههای اخیر کاهش یافته و معیارهای هدف کسب درآمدشان افزایش یافته است. زمان های مالی. پرداختها به ازای هر بازدید تا ۷۰ درصد کاهش مییابد و ویدیوها به میلیونها بازدید اضافی نیاز دارند تا سازندگان بتوانند پول دریافت کنند.
برنامه Reels Play Bonus که در ماه جولای معرفی شد، به سازندگانی که در Reels، یک کلون ویدیوی کوتاه به سبک TikTok در اینستاگرام پست میگذارند، جوایز نقدی ارائه میکند. در صورتی که ویدیوها به بینندگان مورد نظر رسید، پرداخت ها از ۶۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلار متغیر بود، اما سازندگان در مورد نحوه تنظیم پرداخت ها و اهداف اظهار سردرگمی کردند. برنامه جایزه بخشی از قول متا، مالک اینستاگرام، برای پرداخت یک میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۲ به سازندگان است.
سازندگان محتوا می گویند تغییرات در سیستم پرداخت توسط شرکت توضیح داده نشده است. یکی از سازندگان گفت زمان های مالی این آستانه شخصی برای دریافت حقوق تا ۳۵۰۰۰ دلار از ۵۸ میلیون بازدید به ۳۵۹ میلیون بازدید رسیده است.
گفت مرده زمان های مالی این شرکت در حال آزمایش Reels Rewards در اینستاگرام و فیسبوک است که میتواند با بهبود مدلهای قیمتگذاری، پرداختها را «نوسان» کند. این شرکت بلافاصله بیانیه ای را در پرونده ارائه نکرد لبه.
شرکتهای دیگری مانند TikTok و Snapchat مجموعههای پولی مشابهی را ارائه کردهاند که برای حفظ سازندگان در پلتفرم خود رقابت میکنند. و در حالی که پرداختهای مستقیم از پلتفرمها میتواند برای مدتی سودآور باشد، سازندگان از این نرمافزار نیز انتقاد کردهاند و میگویند درآمدهای بالقوه کمتر و کمتر از درآمد تبلیغات قابل پیشبینی است. پرداختهای Reels در وهله اول به منظور پاداش ارسال پست به رقیب TikTok بود. کاهش این پرداختها ممکن است سازندگان را از تمرکز بر روی اینستاگرام به جای TikTok که سایر پلتفرمها در مورد ویدیوهای کوتاه دنبال میکنند، منصرف کند.