کدو اسپاگتی خوشمزه برای عید پاک مناسب است


عکس کارول لمپل مانتل

نوشته کارول لامپل مانتل

با نزدیک شدن به عید پاک، تمایل ذاتی به وحشت وجود دارد. چه خواهیم خورد؟ من باید دستور العمل ها را پیدا کنم!

هیچ چیز مانند کوگل ها جمعیت زیادی را تغذیه نمی کند. کوگل می تواند شیرین یا خوش طعم باشد و معمولا با سیب زمینی یا رشته فرنگی تهیه می شود. باقیمانده ها به صورت گرم یا سرد خوشمزه هستند.
برای کاهش کربوهیدرات‌ها در رژیم غذایی‌ام، ماکارونی و سیب‌زمینی را جایگزین کدو اسپاگتی کرده‌ام و به مدت سه سال ۳۶ پوند را حفظ کرده‌ام. دلم برای پاستا و سیب زمینی هم تنگ نشده.

کدو اسپاگتی دارای طعمی بسیار ملایم و تقریباً خنثی است، اگرچه برای جوانه های چشایی کمی شیرین است. از نظر طعم به اندازه سایر کدوهای زمستانی مانند کدو یا گردو قوی نیست و کربوهیدرات کمتری دارد.

https://www.washingtonjewishweek.com/enewsletter/

امتیاز: کدو اسپاگتی به راحتی تهیه می شود و می توان آن را تا یک هفته در یخچال نگهداری کرد.
من ترجیح می دهم اسپاگتی را در فر به جای پختن در مایکروویو برشته کنم، زیرا طعم آجیلی به آن می دهد و مقداری از آب را کاهش می دهد. من رشته ها را در ظرف در بسته در یخچال نگه می دارم تا غذای من در تمام طول هفته درست شود. کدو اسپاگتی به دلیل بافت پخته اش برای تهیه کوگل ایده آل است.

برای یک کوگل سالم و دلپذیر، این یکی از خوشمزه ها را امتحان کنید که در آخرین عید پاک خانواده ام آزمایش کردم. این موفقیت آمیز بود، و اکنون او اغلب من را برای بریسکت یا مرغ سوخاری همراهی می کند.

خبرنامه ایمیل هفته یهودی واشنگتن را دریافت کنید و اخبار برتر ما را از دست ندهید
ما داده ها را با فروشندگان خارجی به اشتراک نمی گذاریم.

ثبت نام رایگان

نمک برای کاهش التهاب و احتباس آب حداقل است. پیازها رو هم به دلیل قند زیادش کم کردم. (باید به شاخص گلیسمی هم توجه کنید.) اگر می خواهید طعم پیاز بیشتری داشته باشید، از پیاز سبز استفاده کنید زیرا قند کمتری دارد.

کدو اسپاگتی خوشمزه

خدمت ۴

(شما می توانید دستور غذا را دو برابر / سه / چهار برابر کنید تا هر مقدار که می خواهید بخورید.)

عناصر

۱ پاستا کدو سبز (حدود ۴ فنجان به دست می آید)
پیاز ریز خرد شده فنجان
½ قاشق چایخوری پودر سیر
۴ عدد سفیده تخم مرغ
نصف قاشق چایخوری نمک
فلفل نصف قاشق چایخوری
اسپری آشپزی

جهت

فر را با دمای ۳۵۰ درجه گرم کنید.

کدو حلوایی را از وسط نصف کنید، دانه ها را بردارید، روی سینی فر که کمی با روغن اسپری شده است، رو به بالا (پوست پایین) قرار دهید و به مدت ۳۵ تا ۴۵ دقیقه بپزید تا کاملا پخته شود.

(مایکروویو: به مدت ۱ دقیقه بپزید تا نرم شود. از وسط نصف کنید و دانه ها را بردارید. قسمت برش خورده را در یک بشقاب با ½ اینچ آب قرار دهید. ۸ تا ۱۰ دقیقه در مایکروویو قرار دهید.)

رشته های کدو حلوایی را خنک کرده و به صورت رشته ها بتراشید.

کدو سبز را با سفیده تخم مرغ مخلوط کنید سپس پیاز، سیر، نمک و فلفل را اضافه کنید.

یک ظرف قابلمه را به آرامی با روغن آشپزی اسپری کنید (اندازه من ۱۱ اینچ در ۷ اینچ است)

بدون درب به مدت ۳۵ دقیقه بپزید تا ترد شود. (حتی می توانید گریل را برای چند دقیقه روشن کنید تا روی آن قهوه ای شود.)

نکته: برای کنترل قسمت و آماده سازی آسان، قالب های مافین را در قالب قرار دهید.

میخوای شیرینش کنی؟ پیاز، سیر و فلفل را با وانیل و استویا جایگزین کنید و پروتئینی مانند پنیر کوتیج یا پنیر ریکوتا به آن اضافه کنید. می توانید دستور کوگل مورد علاقه خود را دنبال کنید و ماکارونی را با رشته های کدو اسپاگتی جایگزین کنید.