کشف اسرار بازاریابی با جف رام


جف رام

از زمانی که جف روم بیش از ۲۰ سال پیش شروع به کار کرد، روش های بازاریابی محصولات خود توسط شرکت ها به شدت تغییر کرده است.

روم، ۴۲ ساله، مدیر ارشد بازاریابی CMR Ignite، دو سال پس از تبدیل شدن به یک بار میتزوه، شروع به برنامه نویسی و فروش بازی های رایانه ای خود در نمایشگاه های رایانه کرد. در دهه های بعدی، حوزه بازاریابی بیشتر و بیشتر هدفمند شد.

اولین شغل ساکن بتسدا، تلاش انفرادی در یک آژانس خلاق، طراحی و ساخت وب سایت ها و تبلیغات مجلات بود. روم گفت که امروزه بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی وجود نداشتند یا به شکل فعلی استفاده نمی‌شدند. به همین دلیل، بیشتر آگهی‌های مجله او ثابت بودند و فقط آن دسته از افراد جمعیتی که قبلاً مجله را مطالعه می‌کردند، آگهی‌های او در آنها ظاهر می‌شد. رام و سایر بازاریابان تنها توانسته اند به کسری از مخاطبان هدف خود دست یابند.

اما اکنون، اگر فقط می‌خواهید به زنانی در یک گروه سنی خاص، در یک منطقه جغرافیایی خاص که قهوه می‌نوشند، مانند یوگا، و بچه‌هایی در سن خاصی دارند، دسترسی پیدا کنید، می‌توانید اطلاعات خاصی را دریافت کنید و فقط تبلیغات یا محتوای خود را نشان دهید. رام، عضو جماعت کل شالوم در راکویل گفت.

https://www.washingtonjewishweek.com/enewsletter/

خانه دوم روم، فدراسیون یهودیان واشنگتن بزرگ است، جایی که او در هیئت مدیره و کمیته مالی حضور دارد. وی همچنین در کمیته اجرایی و معاون برنامه ریزی و تدارکات راهبردی حضور داشت. مشارکت اجتماعی او همچنین شامل هیلل بین‌المللی، شورای ملی زنان یهودی و آمریکایی‌ها در دانشگاه بن گوریون است. و در دوران جوانی، ریاست شورای ملی وزرای رهبری جوان را بر عهده داشت.

رام گفت: “من باید دو علاقه ام را با هم ترکیب کنم.” بنابراین وقتی با یک سازمان یهودی کار می کنم، این کار را انجام می دهم زیرا احساس می کنم می توانم به صورت حرفه ای کمک کنم.

خبرنامه ایمیل هفته یهودی واشنگتن را دریافت کنید و اخبار برتر ما را از دست ندهید
ما داده ها را با فروشندگان خارجی به اشتراک نمی گذاریم.

ثبت نام رایگان

روم گفت که تبلیغات دیجیتال مدرن بر شناخت افراد به عنوان کاربر تمرکز دارد. تبلیغ‌کنندگان می‌خواهند در مورد رفتار افراد و انگیزه‌های آنلاین آن‌ها بدانند. اطلاعاتی مانند این از فعالیت‌هایی مانند پست‌هایی که شخص دوست دارد و به اشتراک می‌گذارد، وب‌سایت‌هایی که می‌خواهد بازدید کند، و ورودی موتور جستجوی او چیست به دست می‌آید.

اگر شخصی در حال جستجوی وب سایت رزرو تعطیلات باشد، ممکن است متوجه تبلیغات مقصد احتمالی خود در وب سایت ها و برنامه هایی شود که بازدید می کند. این به این دلیل است که یک پیکسل در مرورگر آنها قرار داده شده است و اکنون تبلیغاتی که به آنها نشان داده می شود به رفتار مرور و خرید آنها بستگی دارد.

رام گفت: “بعضی از مردم کمی از آن می ترسند، اما از نقطه نظر تبلیغات یا بازاریابی، اکنون می توانید با تبلیغات خود بسیار هدفمند شوید.”

روم گفت، در حالی که این داده های اضافی برای بازاریابان مفید است، او افزود که آنها باید سؤالات اخلاقی بپرسند تا از “بیش از حد” شدن آن جلوگیری کنند.

در سال گذشته، فیس بوک برخی از روش هایی را که تبلیغ کنندگان می توانند افراد را بر اساس وابستگی مذهبی هدف قرار دهند، تغییر داد. روم گفت فیس بوک در تلاش است پیام های نفرت یا سازمان هایی را که سعی در ارعاب یا ارعاب افراد یک مذهب خاص دارند، محدود کند. به دلیل این سیستم قوانین جدید، رام و سایر تبلیغ‌کنندگان نمی‌توانند برای مثال فقط یهودیان را هدف قرار دهند.

روم گفت: “راه هایی برای دور زدن آن وجود دارد.” می‌توانید افرادی را هدف قرار دهید که چیزهای خاصی را که تمایل به یهودی بودن دارند، دوست دارند، مانند تعطیلات، سازمان‌ها یا چیزهای مرتبط با اسرائیل. بنابراین راه‌هایی برای ایجاد آنچه که ما نمایه‌های مخاطب می‌نامیم وجود دارد تا آنها را با پیام‌های خاص هدف قرار دهیم.»

در حالی که این قوانین جدید می‌تواند به کاهش نفرت مبتنی بر مذهب کمک کند، روم گفت که می‌توان استدلال کرد که به سازمان‌ها نیز آسیب می‌زند، زیرا به این معنی است که سازمان‌های غیرانتفاعی که سعی می‌کنند با جامعه یهودی تماس بگیرند تا با اطلاعات به آنها هشدار دهند، نمی‌توانند به راحتی این کار را در فیس بوک انجام دهند. همانطور که قبلا می کردند.

روم می‌گوید: «بدیهی است که با رسانه‌های اجتماعی و هر پیشرفت فناوری، همیشه موافقان و مخالفانی در مورد اینکه آیا چیزی بیش از حد پیش می‌رود وجود دارد. مثل همه چیز، شما می توانید از آن سوء استفاده کنید یا برای همیشه از آن استفاده کنید.

از آنجایی که هدف قرار دادن افراد خاص و جمع‌آوری داده‌ها آسان‌تر می‌شود، رام گفت که تبلیغ‌کنندگان دیجیتال، کسب‌وکارها و شرکت‌ها برای ادامه تبلیغات مسئولانه باید به صورت داخلی بر ارزش‌های خود تمرکز کنند.

روم گفت: «اگر شرکتی هستید که می‌خواهید درآمد کسب کنید و کسب و کارتان را افزایش دهید، اگر آنلاین اخلاقی نداشته باشید، سودآوری خود را به خطر می‌اندازید. “زیرا در نهایت، رسانه های اجتماعی یک فضای باز و یک پلت فرم باز هستند. مردم بر اساس فعالیت ها و رفتار آنلاین شما به عنوان یک کسب و کار یا به عنوان یک سازمان تصمیم می گیرند که آیا می خواهند با شما تجارت کنند.”

[email protected]