Crystal Dynamics از انتشار Tomb Raider بعدی خبر داد که در موتور Unreal Engine 5 ساخته شده است.


خبری مبنی بر اینکه Crystal Dynamics در حال کار بر روی یک ورودی جدید در Epic Games در پایان ارائه State of Unreal بود، مدفون شد. سوار مقبره سلسله.

سوار مقبره این بازی در سال ۱۹۹۶ بر روی پلی استیشن اصلی عرضه شد و چندین دنباله، تکرار و سه فیلم را ایجاد کرد (دو فیلم خوب آنجلینا جولی را می توانم تأیید کنم). چهار سال از گذشته گذشته سوار مقبره اسباب بازی، Shadow of the Tomb Raiderکه با نقدهای ولرم راه اندازی شد و هنوز معلوم نیست این بازی جدید در جای خود ماندگار شود یا خیر. سایه بیکار

دالاس دیکینسون، مدیر فرنچایز در کریستال داینامیکس، از این تبلیغ برای تبلیغ مزایای ساخت یک بازی با Unreal Engine 5 استفاده کرد و گفت: “این موتور جدید به سطح بعدی تجربه داستان‌گویی و گیم‌پلی تبدیل می‌شود.”

Crystal Dynamics تنها استودیویی نبود که در مورد Unreal Engine 5 سر و صدا می کرد. برای توسعه دهندگان از تجهیزات جنگی ائتلاف ساز و جادوگر استودیو CD Projekt Red در مورد اینکه چگونه UE5 توسعه را آسان‌تر می‌کند صحبت می‌کند.

ارائه Unreal Engine 5 فراتر از تریلرهای بسیار واقعی است. گاهی در طول یک نسخه ی نمایشی از لیر، شوتر چند نفره جدید که با Unreal Engine 5 راه اندازی شد، مجری به طرز شگفت انگیزی از امکانات ایجاد پله در بازی هیجان زده شد.

سوار مقبره او سال گذشته ۲۵ ساله شد و با اعلام هر دو جشن گرفت لارا کرافت و نگهبان نور و لارا کرافت و معبد اوزیریس اواخر امسال روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.