FTC از TurboTax شکایت می کند تا تبلیغات گمراه کننده را برای برنامه تنظیم مالیات رایگان متوقف کند


کمیسیون تجارت فدرال (FTC) روز سه شنبه گفت که تبلیغات “همه جا” Intuit مبنی بر اینکه نرم افزار مالیاتی آن TurboTax رایگان است، گمراه کننده است و از دادگاه فدرال خواسته است که به Intuit دستور دهد تا از “انتشار ادعای فریبنده مبنی بر اینکه مصرف کنندگان می توانند مطالب خود را مطرح کنند. مالیات به صورت رایگان با استفاده از TurboTax.” .

به گفته کمیسیون، این تبلیغات، “که برخی از آنها تقریباً به طور کامل از کلمه “رایگان” تشکیل شده است، مردم را گمراه می کند تا تصور کنند می توانند مالیات خود را به صورت رایگان با استفاده از TurboTax ثبت کنند. در واقع، اکثر تهیه کنندگان مالیات نمی توانند از خدمات «رایگان» شرکت استفاده کنند، زیرا در دسترس میلیون ها مالیات دهندگان نیست، مانند کسانی که فرم ۱۰۹۹ را برای کار در اقتصاد مشاغل موقت دریافت می کنند، یا کسانی که از مزرعه درآمد کسب می کنند. آژانس در یک بیانیه خبری گفت. کمیسیون تجارت فدرال (FTC) گفت که در سال ۲۰۲۰، “نزدیک به دو سوم مالیات دهندگان قادر به استفاده از محصول رایگان TurboTax نبودند.”

کمیسیون تجارت فدرال (FTC) به دنبال یک حکم اولیه است که از شرکت Intuit در “اعمال یا اقدامات فریبنده” در بازاریابی و تبلیغات، از جمله تبلیغات TurboTax جلوگیری کند.

Intuit در بیانیه ای گفت که شکایت FTC را “به شدت به چالش می کشد” و ادعا می کند که استدلال ها معتبر نیستند. معاون اجرایی و مشاور عمومی Intuit گفت: “کمپین های تبلیغاتی رایگان ما به دور از هدایت مالیات دهندگان از پیشنهادات آماده سازی مالیاتی رایگان، باعث شده است که آمریکایی ها بیشتر از هر زمان دیگری مالیات خود را به صورت رایگان ثبت کنند و در افزایش آگاهی از آماده سازی مالیاتی رایگان نقش اساسی داشته است. کری مک کلین.

IRS برنامه ای دارد که به بسیاری از آمریکایی ها اجازه می دهد مالیات های خود را به صورت رایگان به عنوان بخشی از مشارکت با سازمان غیرانتفاعی Free File Alliance ثبت کنند. Intuit در ژوئیه گذشته اعلام کرد که برنامه را ترک می کند، اما با استناد به “محدودیت های” آن.

اگر همه اینها برای خوانندگان کمی آشنا به نظر می رسد، ممکن است مجموعه گزارش ۲۰۱۹ را از قبل به خاطر بسپارند ProPublica، که نشان داد Intuit و H&R Block مردم را به پرداخت مالیات برای ثبت مالیات خود گمراه می کنند. ProPublica دریافته است که هر دو شرکت از نمایش نسخه های رایگان نرم افزار خود در نتایج موتورهای جستجو جلوگیری می کنند و پیدا کردن آنها را برای مشتریان دشوار می کند. IRS بعداً برنامه فایل رایگان را تغییر داد و شرطی را حذف کرد که آژانس را از ایجاد سیستم فایل آنلاین خود که می‌توانست با محصولات شرکت‌های نرم‌افزاری رقابت کند، منع می‌کرد.