با این عمل‌های زیبایی، تا 30 سال جوان‌تر شوید! (از کاشت مو، بلفاروپلاستی و … تا لیپوساکشن غبغب) –


کلینیک زیبایی دلوان، با خدماتی که توسط متخصصین حرفه‌ای ارائه می‌دهد، توانسته است رضایت اغلب مراجعین را به دست بیاورد. زیبایی پوست و مو یکی از آرزوهای هر فردی است تا بتواند ظاهری دلپسند و جذاب داشته باشد. از این رو کلینیک زیبایی دلوان در تلاش است که خدمات با کیفیتی را ارائه دهد تا تجربه لذت بخشی را برای همه رقم بزند. در ادامه تمام خدمات این کلینیک را به صورت مفصل تعریف خواهیم کرد تا شما با آنها آشنا شوید.

کاشت ابرو

ابروها نقش مهمی در زیبایی صورت دارند؛ از همین رو برخورداری از ابروهای پر و زیبا برای یک فرد ارزش حیاتی دارد. ابروهای برخی از افراد به دلیل ریزش، بیماری یا پیری، پر و متقارن نیستند؛ این افراد به دنبال راه‌حل‌هایی برای زیبایی ابروهای خودشان می‌گردند. کاشت ابرو یکی از بهترین راه‌های رسیدن به ابروهای بی‌نقص است.

این روش یک راه‌حل دائمی بوده و با جلوه طبیعی که به ابرو می‌دهد، باعث افزایش اعتماد به نفس فرد خواهد شد. کاشت ابرو روش‌های مختلفی دارد که این روش‌ها شامل موارد زیر هستند:

کاشت مستقیم (DHI): در این روش پیشرفته، جراح با قلم Choi Implanter نقطه‌های دقیقی ایجاد می‌کند. سپس می‌تواند فولیکول‌های مو را به صورت مستقیم بدون نیاز به برش‌های اضافه در نقاط ایجاد شده کاشت کند.

استخراج واحد فولیکولی (FUE): این روش نسبت به سایر روش‌ها کم تهاجم‌تر است. در این روش فولیکول‌های مو معمولا از پشت سر توسط یک ابزار کوچک و تخصصی استخراج می‌شوند.

پیوند واحد فولیکولی (FUT): در این روش باید نواری از پوست که حاوی فولیکول‌های مو است، برداشته شود. سپس فولیکول‌های مو زیر میکروسکوپ از نوار استخراج می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کاشت ابرو به هر روشی، بر روی https://dellvanclinic.com/eyebrow-transplantation/ کلیک کنید.

کاشت مو

بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند ریزش موی شدید یا عوامل ارثی و… اقدام به کاشت مو می‌کنند. کاشت مو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که تفاوت این روش‌ها در نحوه برداشت فولیکول‌ها و گرافت‌های مو است. این روش، یک راه‌حل دائمی برای رفع کم پشتی موها یا طاسی است ولی ممکن است عوارضی مانند تورم موقت، خارش و عفونت و… ایجاد شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع‌به کاشت مو، بر روی لینک https://dellvanclinic.com/hair-transplantation/ کلیک کنید.

کاشت مو باید به شکل صحیح و اصولی توسط پزشک متخصص انجام شود. شما می‌توانید با استفاده از خدمات کلینیک زیبایی دلوان، به موهای خود جلوه طبیعی بخشیده و یک تجربه عالی از رشد طبیعی موهای خود به دست بیاورید. البته باید پس از کاشت مو، به مراقبت‌های بعد از آن اهمیت دهید. چرا که در اوایل این فرآیند، شما باید ناحیه کاشت شده را تمیز نگه دارید و همچنین از آنتی بیوتیک‌ها یا داروهای ضدالتهابی نیز برای جلوگیری از عفونت و کاهش تورم استفاده کنید.

بلفاروپلاستی

چشم‌ها مهم‌ترین و زیباترین اجزای صورت هستند و اغلب انسان‌ها می‌خواهند چشم‌هایی درخشان‌تر و جذاب‌تر داشته باشند. از همین رو افراد برای زیباتر شدن چهره خود، به سمت روش‌های جراحی از جمله بلفاروپلاستی روی آورده‌اند. جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، یک روش زیبایی یا درمانی محسوب می‌شود که برای برطرف کردن پوست و چربی اضافه در پلک بالا و پایین انجام می‌شود. انواع بلفاروپلاستی عبارتند از: بلفاروپلاستی پلک بالا، بلفاروپلاستی پلک پایین، کانتوپلاستی، بلفاروپلاستی پلک شرقی (جراحی چین پلک دوتایی)، جراحی ترمیمی بلفاروپلاستی و روش‌های ترکیبی.

عمل بلفاروپلاستی باعث جمع شدن حجم چربی‌های پشت پلک و همچنین باز شدن چین و چروک‌های اطراف چشم می‌شود. این عمل باعث شادابی و جوانی چهره شده و زیبایی صورت را نیز بهبود می‌بخشد. اگر می‌خواهید برای جوان سازی پوست اطراف چشم خود اقدام کنید، از خدمات کلینیک دلوان غافل نشوید. این کلینیک زیبایی با خدمات با کیفیت که ارائه می‌دهد به دنبال جلب توجه از سمت شما است. بلفاروپلاستی به شما برای کاهش پف زیر چشم، دستیابی به پوستی صاف و جوان، چهره‌ای پرنشاط و برای از بین بردن پوست اضافی و چربی و… کمک می‌کند.

لیپوساکشن غبغب

لیپوساکشن غبغب هم یکی از خدمات کلینیک زیبایی دلوان است. افراد با این روش می‌توانند اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و از تغییر ظاهر صورت خود رضایت کافی را داشته باشند. این عمل درواقع نوعی جراحی کاهش چربی است که توسط جراح‌های متخصصی انجام می‌شود. چربی اضافه صورت، تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد. در اغلب اوقات غبغب ارثی بوده و حتی امکان دارد با افزایش سن بیشتر هم شود. به طور معمول نمی‌توان غبغب را با رژیم خاص یا ورزش، از بین برد.

بروز غبغب دلایل دیگری هم از جمله: چاقی، افزایش سن، استعمال دخانیات، ورزش نکردن، کم خوابی و… دارد. در نتیجه لیپوساکشن غبغب برای کسانی که چربی اضافه در غبغب دارند بسیار مناسب و کاربردی است و شما با این عمل زیبایی می‌توانید از تقویت عضلات فک و کاهش چربی در ناحیه غبغب، آن هم بدون بیهوشی بهره‌مند شوید.

بوکال فت

عمل بوکال فت ، یکی از روش‌های زیبایی متداول در حوزه جراحی زیبایی صورت است. این عمل به منظور کاهش حجم چربی در ناحیه بوکال فت (جایی که چربی در آن تجمع پیدا می‌کند و منجر به پهن شدن چهره می‌گردد) انجام می‌شود. این جراحی یکی از خدمات تخصصی کلینیک زیبایی دلوان است که توسط جراح متخصص قابل انجام است و می‌تواند تاثیر زیادی روی ظاهر و شکل صورت فرد داشته باشد.

لازم به ذکر است که ناحیه بوکال فت، در جلوی گونه و زیر لبه آنها واقع شده است و حتی در برخی از افراد تجمع اضافی چربی منجر به پهن و گرد شدن صورت می‌شود که امکان دارد با تعادل ظاهری صورت دچار تناقض شود. این تجمع چربی، عوامل مختلفی از جمله: ژنتیک، عادات غذایی، سبک زندگی و فعالیت‌های فیزیکی و… دارد.

مزوتراپی

یکی از خدمات دیگر کلینیک زیبایی دلوان مزوتراپی است که این عمل زیبایی باعث تقویت مو و آبرسانی به پوست می‌شود. به این صورت می‌تواند شادابی و جوانی را به شما هدیه دهد. برخی از افراد با افزایش سن، ریزش موی شدیدی را تجربه می‌کنند و پوستشان دیگر شادابی لازم را ندارد. از این رو مزوتراپی راه‌حل مشکل شما است و می‌تواند درمانی برای پیری زودرس، اسکار، آکنه و ریزش مو باشد.

مزوتراپی پوست و مو سه نوع دارد که عبارتند از: مزوتراپی نقطه‌به‌نقطه، مزوتراپی پوست فوقانی و مزوتراپی جامع. باید بدانید که مزوتراپی با سوزن‌های ریزی انجام می‌شود که این سوزن‌ها، ویتامین‌هایی را به لایه میانی پوست شما تزریق می‌کنند و باعث جوان سازی پوست شما می‌شوند.

فیشیال

همه افراد این آرزو را دارند که بتوانند پوستی صاف و درخشان داشته باشند. کلینیک زیبایی دلوان این امکان را برای تمامی افراد فراهم کرده که بتوانند مشکلات پوستی خود را برطرف کنند و پوستی بدون چین و چروک داشته باشند. از آنجایی که پوست همواره در معرض آلودگی‌ها است، باید همیشه به آن رسیدگی کنید تا جوان بماند. فیشیال پوست یکی از روش‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن، پوست را پاکسازی و لایه برداری کنید.

درواقع فیشیال باعث بهبود سلامت ظاهری پوست می‌شود و با آبرسانی و رفع پیری و خشکی پوست، آن را با طراوت می‌کند. فیشیال روش‌های مختلفی دارد که برخی از آنها عبارتند از: فیشیال کلاسیک، هیدرو فیشال، اکسیژن تراپی، میکرونیدلینگ و…

تزریق ژل

روش‌های زیادی برای جلوگیری از چین و چروک وجود دارد که یکی از آنها تزریق ژل است. تزریق ژل هم یکی از خدمات کلینیک زیبایی دلوان است که به شما کمک می‌کند به چهره دلخواه خود دست یابید. این روش می‌تواند مشکلات ظاهری و پوستی شما را برطرف کند.

البته تزریق ژل انواع مختلفی دارد و برخی از آنها شامل: ژل لب، ژل گونه، ژل سینه، ژل چانه و فک، ژل بینی و.. هستند. این روش مزایایی دارد که مهم‌ترین مزایای آن عبارت است از: رسیدن به ظاهر دلخواه، کاهش چین و چروک صورت و عمل زیبایی بدون جراحی در سریع‌ترین زمان ممکن و…

بوتاکس

بوتاکس هم یکی دیگر از روش‌های زیبایی است که با کم‌ترین درد و بدون بیهوشی توسط متخصص انجام می‌شود. این روش یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای جوان سازی پوست صورت است که اغلب افراد از 30 سالگی شروع به تزریق آن می‌کنند. باید بدانید که ماندگاری و دوام بوتاکس در هر فردی متفاوت است ولی در حالت کلی بوتاکس تا شش ماه ماندگاری دارد.

روش درمانی بوتاکس می‌تواند به صورت قابل توجهی چین و چروک صورت را کاهش دهد. همچنین مزایایی مانند: افزایش زیبایی طبیعی، بهبود بیماری‌ها و مشکلات جسمی و نتایج فوری و… دارد.

مجموعه کلینیک زیبایی دلوان ؛ مشاور و همراه شما در مسیر زیبایی بیشتر

کلینیک زیبایی دلوان توسط متخصصان و کادر مجربی که دارد، خدمات گسترده‌ای برای عموم مردم ارائه می‌دهد. در مطالب بالا به صورت مختصر درباره هر یک از خدمات این کلینیک توضیحاتی ارائه داده شد. شما می‌توانید برای مشاوره خدمات ما و برای رسیدن به زیبایی دلخواهتان همین حالا اقدام کنید. تیم مشاوره ما همواره آماده پاسخگویی و راهنمایی به شما عزیزان است.



Source link