دیوار سبز آکاردئونی چیست؟ –


یکی از انواع دیوار سبز مصنوعی ، دیوار سبز آکاردئونی نام دارد. این مدل دیوار سبز شامل نرده های چوبی با شکل پنجره است که با ریسه های برگ مصنوعی پوشیده شده است. ریسه های برگ مصنوعی در سه مدل برگ انگور، برگ پتوس و برگ گیاه شمعدانی موجود است. هر پنجره چوبی با یکی از این مدل های ریسه ها پوشیده شده است. انتخاب گیاه برای دیوار سبز آکاردئونی سلیقه ای و بر اساس موقعیت دیوار انجام می شود.

 

ویژگی های مهم ریسه برگ آکاردئونی

از ویژگی های منحصر به فرد دیوار سبز مصنوعی آکاردئونی می توان به قابلیت تغییر طول آن به میزان دلخواه اشاره کرد. طول این دیوار سبز آکاردئونی در حالت بسته و جمع شده کوتاه است. در صورتی که در حالت باز و کشیده می توان مساحت زیادی را با استفاده از آن تحت پوشش قرار داد. این ریسه برگ تزئینی با استفاده از مدل های مختلف گل و گیاه مصنوعی قابل اجرا می باشد. در هنگام خرید ریسه برگ آکاردئونی نوعی از آن را انتخاب نمایید که با هزینه کم، قادر به ایجاد پوشش سبز انبوه و زیبا باشد. از دیگر ویژگی های ریسه برگ آکاردئونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بسیار بالا
  • دوام و ماندگاری بالا در مقایسه با گرین وال
  • قابلیت استفاده در فضاهای بیرونی و داخلی
  • نصب آسان
  • مونتاژ با سرعت بالا و در مدت زمان کوتاه در مقایسه با گرین وال ها
  • مقاومت مطلوب در مقابل اشعه های نور خورشید
  • در مقابل باران و برف از مقاومت بالا برخوردار می باشد.
  • کاربرد زیاد و متنوع
  • زیبایی چشمگیر و دوچندان

 

فاکتورهای مهم انتخاب و خرید فنس آکاردئونی با ریسه گیاه مصنوعی

در صورتی که می خواهید تمام سطح حصار را بپوشانید به نحوی که تمام نرده ها پنهان بمانند، می توانید از گیاهان مصنوعی با برگ های بزرگ، پهن و انبوه استفاده کنید. با استفاده از گیاهان با برگ های ریز و کم تراکم امکان ایجاد پوشش سبز چشمگیر و مناسب وجود نخواهد داشت. همچنین برگ های ریز با تراکم کم ظاهر پرچین ها را زیبا نخواهد ساخت.

معرفی دیوار سبز آکاردئونی

این محصول تولید شده با چوب و ریسه برگ های مصنوعی بوده که جهت استفاده در تراس ، بالکن ، نرده ، دیوار و سقف کاربرد دارد . این محصول تزئینی در سه مدل برگ انگور، برگ پتوس و برگ گیاه شمعدانی تولید شده است. در صورت تهیه این محصول از پارادایس دیزاین ، یک نرده سبز آکاردئونی به ابعاد حالت نیمه باز ، طول ۱۵۰ و ارتفاع ۱۱۰ سانتی متر ، و مدل ریسه برگ دلخواه شما ارسال خواهد شد.

دیوار سبز آکاردئونی ، قابل جمع و باز شده بوده و به همین دلیل نام آکاردئون را به خود گرفته است . این محصول جزئی از دسته بندی های گرین وال مصنوعی بوده و جهت پوشش های تزئینی دیوار و سقف در محیط های بالکن و تراس و محیط های تجازی استفاده میشود. ریسه برگ های این محصول در برابر نور آفتاب و شست و شو مقاوم بوده و میتوان تا سال ها از از این پنجره سبز مصنوعی استفاده کرد. فنس آکاردئونی با ریسه گیاه مصنوعی محصولی جهت پوشش های تزئینی و حتی نیمه محصور کردن محیط های بالکن و تراس مورد استفاده قرار میگیرد.

مشخصات نرده سبز آکاردئونی

 

مشخصات نرده سبز آکاردئونی

دیوار سبز آکاردئونی ، همانطور که گفت شد از چوب های طبیعی که به صورت شبکه های لوزی و پنجره ای شکل ، با نظم خاصی بر روی یکدیگر قرار گرفته و به وسیله میخ و منگنه به هم اتصال دارند . این اتصالات ، موجب باز و بسته شدن پنجره چوبی شده و یک حالت آکاردئونی را تضمین میکند .

حال بر روی این سازه چوبی ، به وسیله منگنه ، ریسه برگ های مصنوعی نصب شده اند . بر روی هر محصول ، ۱۳ ریسه برگ که هر کدام دارای ۲۰ برگ مصنوعی بوده ، نصب شده است . همانطور که گفته شد ، ریسه برگ ها در سه مدل مختلف تولید شده و به همین دلیل سه مدل مختلف از آکاردئون سبز مصنوعی در برگ های انگور ، پتوس و شمعدانی تولید و آماده فروش می باشد .

چوب های طبیعی سازه ، در برابر رطوبت و گرما کاملا مقاوم بوده و میتوان از آنها در محیط باز نیز استفاده کرد. همچنین ریسه برگ های مصنوعی نیز در برابر نور آفتاب مقاوم بوده ، این محصول را به مدت سه سال گارانتی خواهد کرد . بنابراین جهت تهیه محصول ، نگرانی از بابت تغییر رنگ ، پوسیدگی و از بین رفتن سازه را نخواهیم داشت.

حصار آکاردئونی یک ویژگی مهم دارد. آن هم همان تغییر حالتش به اندازه های دلخواه است. حتما لازم نیست که آکاردئون کاملا به حالت باز در آید. میتوان به اندازه دلخواه نرده ها را کشیده و باز کرد و در محیط خود استفاده کرد. وزن پنجره سبز آکاردئونی حدودا ۱ تا ۱.۵ کیلوگرم بوده چرا که ریسه برگ ها وزن ناچیزی داشته و فقط چوب های سازه وزنی دارند.

نصب ریسه برگ مصنوعی آکاردئونی

نصب این محصول بسیار آسان است . اگر بر روی نرده تراس ، بالکن اقدام به نصب میکنید ، میتوان با استفاده از بست های زیپی پلاستیکی ، سازه چوبی محصول را به نرده ها نصب کرد.

اگر نصب بروی روی دیوار انجام میشود ، به وسیله پیچ و یا میخ ، همانند آویزان کردن یک تابلو بر دیوار ، نرده سبز آکاردئونی را نصب کنید . نیاز به استفاده از تعداد زیادی پیچ و یا میخ ندارید . فقط در برخی نقاط پچره را به دیوار متصل کنید.

اگر نصب بر روی زمین خالی انجام میشود ، باید پایه های سازه چوبی را در خاک فرو کرده و اطرافش را سفت و محکم کنید . با این کار چوب در زمین محصور شده و محصول به صورت ایستاده جهت فنس کشی در زمین قرار میگیرد.

توجه داشته باشید که نصب به هر دو حالت طولی و عرض امکان پذیر بوده و هیچ محدودیتی وجود ندارد. فقط قبل از نصب ، آکاردئون چوبی را به اندازه دلخواه خود باز کنید . در صورت کشیدن بیش از حد سازه ، امکان شکستی در چوب ها و از بین رفتن نظم آکاردئونی شکل وجود دارد.

رنگ بندی ریسه برگ آکاردئونی

همانطور که عنوان شد در این محصول حصار چوبی مورد استفاده قرار گرفته است. رنگ بندی این محصول به صورت رگه های سبز روشن و تیره است که به صورت نواری هستند و رنگ آن ها کاملا طبیعی است.

 



Source link