محتوای سلامت برای رسانه های اجتماعی



در HealthDay، ما فقط محتوای بهداشتی و پزشکی برنده جوایز را ایجاد نمی‌کنیم، بلکه تلاش می‌کنیم بفهمیم که چگونه راه‌حل‌های محتوای با کیفیت باعث جذب مشتری و افزایش ترافیک وب‌سایت می‌شوند. این روزها، برای داشتن یک رویکرد محتوای واقعا جامع، چنین راه حل محتوایی باید شامل محتوایی باشد که به طور خاص برای رسانه های اجتماعی در نظر گرفته شده است.

خواه جذب مخاطبان رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی یا روابط عمومی، تلاش برای بازگرداندن ترافیک به وب‌سایت‌ها، یا شروع یک کمپین ارتقای برند، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی بخش‌های بازاریابی و ارتباطات سلامت و پزشکی باید شامل محتوای باکیفیت و قابل تأیید باشد.

هر روز از ما در HealthDay سوالاتی در مورد محتوای بهداشتی برای رسانه های اجتماعی پرسیده می شود. در اینجا برخی از سوالات معمولی که مطرح می کنیم، همراه با پاسخ هایی که برای رسیدن به اهداف خود نیاز دارید، آورده شده است.

بهترین محتوای بهداشتی برای رسانه های اجتماعی چیست؟

چه محتوای دارای مجوز برای رسانه‌های اجتماعی بخرید یا یک ارائه‌دهنده محتوا را برای ایجاد محتوای سفارشی برای رسانه‌های اجتماعی جذب کنید، این سوال باقی می‌ماند: بهترین محتوای سلامت برای رسانه‌های اجتماعی چیست؟

محتوای کانال های رسانه های اجتماعی شما باید مستقیماً با محتوای سایر رسانه های بازاریابی شما (مانند وب سایت شما، در خبرنامه های الکترونیکی، در مواد چاپی شما و غیره) همسو باشد. محتوای رسانه های اجتماعی نیز باید ایجاد شده و با مخاطبان شما به اشتراک گذاشته شود.

به عنوان مثال، هنگام اشتراک‌گذاری در لینکدین، محتوا باید کمی حرفه‌ای‌تر باشد و با مشارکت مشتری انتخاب شود و احتمالاً کمی به سمت صدای ارتباطات بازاریابی متمایل شود. از سوی دیگر، محتوای بازاریابی مراقبت های بهداشتی برای فیس بوک، اسنپ چت، تیک تاک یا سایر شبکه های رسانه ای مصرف کننده باید کمی بیشتر به سبک زندگی و رفاه و اینکه چگونه سازمان شما در خط مقدم جایگاه انتخابی شما قرار دارد، باشد.

از کجا می توانم محتوای بهداشتی خوب برای رسانه های اجتماعی پیدا کنم؟

شراکت و ایجاد رابطه با یک ارائه دهنده محتوا قطعا بهترین راه برای اطمینان از داشتن یک استراتژی مقرون به صرفه و قابل اندازه گیری برای محتوای رسانه های اجتماعی خود است. در حالی که سازمان‌ها ممکن است در زمینه‌های تخصصی بهداشت یا پزشکی واقعاً قوی باشند، انتقال این مهارت به امید ایجاد اعتماد به برند یا ایجاد کسب‌وکار جدید ممکن است نقطه قوت آنها نباشد. شناخت کسب و کار و دانستن نحوه بازاریابی آن دو چیز کاملا متفاوت هستند.

احتمالاً می‌توانید یک نویسنده محتوای آزاد را برای مقالات بهداشتی استخدام کنید، اما همانطور که هر کسی که تا به حال این کار را انجام داده است گواهی می‌دهد، مدیریت نویسندگان آزاد و سپس ویرایش محتوای سلامتی که بازگردانده می‌شوند، زمان و پول ارزشمندی را مصرف می‌کند. یک ارائه‌دهنده محتوای بهداشتی اختصاصی با داشتن تیمی از ویراستاران در کارمندان و دانستن اینکه دقیقاً کدام نوع محتوا را به کدام نویسنده اختصاص دهد، این مشکل را حل می‌کند. ایجاد محتوای بهداشتی در داخل به دلیل محدودیت‌های زمانی و هزینه‌ای بسیار دشوار است، و همچنین به این دلیل که محتوای بهداشتی مطلقاً جایی برای خطا در تأییدپذیری مبتنی بر تحقیق باقی نمی‌گذارد. نه تنها باید درست باشد، بلکه باید به مقرون به صرفه ترین راه به درستی برسد. این آسان نیست، و به همین دلیل است که بسیاری از سازمان ها به یک ارائه دهنده محتوای حرفه ای مانند HealthDay روی می آورند.

آیا خرید محتوا برای رسانه های اجتماعی به این معنی است که به مدیریت رسانه های اجتماعی نیاز دارم؟

در یک کلام، نه. در واقع، صرف پول برای مدیریت رسانه های اجتماعی به این معنی است که شما به یک آژانس پول می دهید تا برود و محتوایی را که باید خودتان بخرید بخرد. مدیریت رسانه‌های اجتماعی به سادگی محتوای شما را می‌گیرد و اطمینان می‌دهد که در زمان مناسب و به روش درست پست شده است. این یک مجموعه مهارت بسیار متفاوت برای ایجاد محتوای مورد نیاز شما است.

اما آیا نیازی نیست که محتوا را در رسانه های اجتماعی پست کنم؟

لازم نیست. برنامه ها و ابزارهای زیادی وجود دارند که به طور خاص برای خودکار کردن فرآیند ارسال پست در رسانه های اجتماعی ایجاد شده اند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به برنامه مناسب متصل شوید و سپس مطمئن شوید که قیف محتوای شما مطابق با نیازهای شما به سرعت تغذیه می شود. یک ارائه‌دهنده محتوای خوب تضمین می‌کند که فید کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود را دریافت می‌کنید، بنابراین نیازی نیست نگران نویسندگان، سردبیران، مدیران و غیره باشید. در واقع، لازم نیست نگران چیزی باشید. واگذاری وظایف رسانه‌های اجتماعی خود به یک ارائه‌دهنده محتوا به این معنی است که شما هرگز نیازی به انجام کاری جز این ندارید که مرتباً برای نظارت بر تعامل مشتری و داده‌های ترافیک اقدام کنید.

اگر هنوز رسانه های اجتماعی زیادی نداشته باشم چه می شود؟

شما خواهد شد. کمک گرفتن از یک ارائه‌دهنده محتوای حرفه‌ای مانند HealthDay برای مراقبت از محتوای سلامتی شما برای رسانه‌های اجتماعی، مطابق با فلسفه «بسازید و آن‌ها خواهند آمد» است. کاربران رسانه های اجتماعی گروه بسیار باهوشی هستند، بنابراین صرف نظر از سطح فالوورها/پسندان/اشتراک گذاران/ارتباطات/دوستان شما، اگر از محتوای دقیق، قابل تایید تحقیق و جذاب استفاده می کنید، مخاطبان شما خواهند آمد.

آیا فید محتوا برای رسانه های اجتماعی شامل تصاویر و ویدیو می شود؟

آره. هر فید محتوای بهداشتی مناسبی که به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شما می‌رود باید شامل تصاویر و ویدیوهای همراه باشد تا باعث ایجاد تعامل و بازگرداندن ترافیک به وب‌سایت شما شود. ارائه دهندگان محتوای بهتر از خدمات حرفه ای مجوز تصویر و ویدیو برای ادغام فیدهای متنی خود با رسانه استفاده می کنند که توجه کاربران رسانه های اجتماعی را به خود جلب می کند.

آیا باید محتوای سلامت رسانه های اجتماعی را با تفسیر ترکیب کنم؟

یک کمپین ارتباطات بازاریابی موثر، به ویژه یک کمپین رسانه های اجتماعی، باید شامل تفسیر باشد. اشتراک‌گذاری پست‌ها از یک فید محتوا، مانند فید اخبار مصرف‌کننده HealthDay، مقاله‌های مبتنی بر تحقیق درباره آخرین مطالعات یا یافته‌ها در مورد بسیاری از موضوعات بهداشتی ارائه می‌کند. اگر سازمان شما در زمینه ای تخصص دارد که توسط فید اخبار مصرف کننده پوشش داده می شود، می توانید مورد را به عنوان یک پست به اشتراک بگذارید و نظر خود را به عنوان راهی برای جذب مخاطبان خود اضافه کنید.

سام هولمز مدیر فروش و بازاریابی با HealthDay، بزرگترین سندیکای اخبار سلامت و پزشکی در جهان، و سازنده پیشرو محتوای بهداشتی سفارشی برای بیمارستان‌ها، مطب‌های پزشک، ارائه‌دهندگان مزایای شرکتی، شرکت‌های بیمه سلامت و رسانه‌ها است. با سام می توان از طریق صفحه لینکدین او تماس گرفت.