500 محصول + تخفیف ویژه

پرونده:Capno.jpg - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد اگر در زمینه برق کشی ساختمان به صورت تخصصی فعالیت ندارید، با مطالعه این مقاله میتوانید به سادگی کلید و پریز برق را تعویض کرده و نصب کنید. کلید پریز آنتیکو دارای قاب یا فریم با طرح های آنتیک و لاکچری می باشد که در کنار مکانیزم لگراند ترکیبی زیبا و کارآمد را ایجاد کرده اند. همچنین نور تولید شده توسط آن ها به دلیل لرزشهای نوری که داشتند سبب آسیب به مردمک چشم می شد، اما با روی کار آمدن لامپ های کم مصرف این مشکلات مرتفع شد. در دنیای امروز و پیشرفت تکنولوژی، برای استفاده بهتر از انرژی، راهکارهایی وجود دارد که با به کار بردن آن ها می توان از محیط زیست بیشتر محافظت نمود. به دلیل وجود مواد سمی در لامپ های رشته ای کم مصرف، از شکستن آن ها جلوگیری کنید، زیرا انجام این کار بسیار خطرناک می باشد. کلید و پریز پارت الکتریک یکی دیگر از برندهایی است که در ایران تولید میشود و به خاطر ظاهر لوکس و زیبایش متقاضیان زیادی را داشته، اگر به دنبال یک کلید و پریز زیبا هستید که بتواند به محیط اطرافتان رنگ و رویی دیگر ببخشد کلید و پریز پارت میتواند انتخابی بسیار مناسب برای شما باشد.

لامپ به انگلیسی

<="" ="://../" ="" =":; :; :1001010; :0; -: 350;">​​​&;​​!

یکی از مباحثی که توجه به آن امروزه گسترش یافته است نحوه استفاده صحیح از انرژی می باشد پس در هر پروژه نورپردازی باید به مصرف بهینه انرژی توجه شود در همین راستا شرکت های تولید کننده عناصر روشنایی همه به سمت و سوی تولید لامپ ها و چراغ های ال ای دی یا کم مصرف رفته اند تا هزینه های مصرف انرژی کاهش یابد. عدم استفاده از سوخت فسیلی در ساخت لامپ های کم مصرف سبب کاهش آلودگی های زیست محیطی می شود. به دلیل محبوبیت این لامپ ها در بازار، امروزه انواع زیادی از آن ها وجود دارد و اگر قصد خرید لامپ مهتابی داشته باشید، برای یک انتخاب ایده آل لازم است نکات زیادی را در نظر بگیرید. برای روشنایی پذیرایی باید تلفیقی از انواع روشنایی های تاکیدی، محیطی و طبیعی و از چراغ هایی که نورهای ملایم بیشتری دارند استفاده کنید. لامپ های فلورسنت نور بالایی از خود در محیط متصاعد می کنند و همین موضوع سبب شده تا با استفاده از این لامپ ها بتوان محیط با متراژ بالایی را روشن نمود. در صورتی که لامپ های هیچ ضرری ندارند و سلامت انسان و محیط زیست را تهدید نمی کنند.

در واقع، اصول طراحی روشنایی بر اساس بینایی انسان است و روشنایی محیط باید با توجه به ساختار و ویژگی های چشم تنظیم شود. کیفیت، شکل ظاهری، دمای رنگ و شار نوری مورد نیاز و داشتن گارانتی در هنگام تهیه این نوع لامپ ها از دیگر نکات مورد توجه است. نکتهای که در ساخت و استفاده از آنها باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد بحث ایمنی است، چرا که این وسایل با جریان برق ارتباط مستقیم دارند. معمولا هادی ها از نظر شکل سطح مقطع به دو شکل گرد و مثلثی وجود دارند که از حرف اختصاری برای نشان دادن هادی با سطح مقطع گرد و از حرف برای نشان دادن هادی با سطح مقطع مثلثی استفاده می شود. ساختمان و اجزای تشکیل دهنده ی کابل های مخابراتی کاملا با کابل های مورد استفاده در صنعت برق فشار قوی و فشار ضعیف تفاوت دارند اما به طور کلی کابل ها همواره از دو قسمت اصلی هادی و عایق تشکیل شده اند. ولتاژ کاری آن، 220 تا 240 ولت بوده و حتی با وجود برخورداری از این ولتاژ، ایمن بوده و خطراتی مثل آتش سوزی را به دنبال نخواهد داشت.

لامپ مادون قرمز کابلهای برق می توانند به صورت هادی مسی و هادی آلومینیومی مورد استفاده قرار گیرند و کابل برق افشان قدرت با داشتن هادی مسی قابل انعطاف در کلاس 5 و همچنین عایق و روکش PVC یکی از جمله کابلهای برق افشانی به حساب می آید که در انتقال برق نقش اساسی دارند و لازم به ذکر است که این کابل افشان دارای ولتاژ نامی 0.6/1 ولت می باشد و از استاندارد IEC 60502-1 و ISIRI 3569-1 برای تولید کابل برق افشان قدرت استفاده شده است. بهتر است از سرپیچ های متناسب با انواع چراغ ها استفاده کلید مینیاتوری سه فاز 6 کیلوآمپر (32 و 63) گردد. این برند ایرانی انواع کابل و سیم مورد نیاز در پروژههای ساختمانی و صنعتی را با بهرهگیری از جدیدترین ماشینآلات و تجهیزات و قیمت مناسب تولید میکند. خیلی از طرح ها فراتر از یک رنگ انتخابی هستند و دارای بافتی از یک رنگ بر روی بدنه کلید و پریز می باشند. به دلیل وجود مدل های مختلف لامپ که توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه شده، ممکن است انتخاب یک لامپ خوب و مناسب برای کاربران کمی سخت باشد. امروزه استفاده از لامپ های کم مصرف به علت مقرون به صرفه بودن در هزینه و انرژی، بسیار رایج شده است و شرکت های زیادی درصدد تولید این محصول برآمده اند.