تهیه کاربردی ترین وسایل سیسمونی از فروشگاه اینترنتی بدو نی نی


سیسمونی نوزاد مجموعه ای از وسایل ریز و درشت جهت رشد و نمو کودک و فرزند پروری آسان است. هر کدام از وسایل سیسمونی دارای نمونه های متنوع با کاربردهای ویژه ای است که والدین باید بر حسب نیاز و با بررسی دقیق آنها را تهیه کنند. بعضی از وسایل سیسمونی مانند لباس، شیشه شیر، پستانک، تشک و بالش و … جزء ضروریات هستند، ولی بعضی از وسایل جهت رشد هر چه بهتر کودک و همچنین راحتی او باید تهیه گردد. در اینجا ما می خواهیم سه مورد از وسایل مهم و پرکاربرد در سیسمونی نوزاد یعنی کالسکه کودک، کریر و روروئک که در طول رشد نوزاد به آسایش و آرامش هر چه بهتر او و والدین کمک می کند اشاره کنیم، پس با ما همراه باشید.

خرید وسایل سیسمونی یکی از لذت بخش ترین خریدهایی است که همه والدین در طول عمر خود حداقل یک بار آن را تجربه می کنند. از آنجایی که والدین همیشه دغدغه خرید بهترین وسایل را برای نوزاد و کودک خود جهت استفاده راحت تر و به خطر نیفتن سلامتی آنها را دارند، بنابراین ما این مژده را به شما می دهیم که فروشگاه اینترنتی سیسمونی نوزاد بدو نی نی با در اختیار داشتن وسایل کودک و نوزاد در برندها و نمونه های متنوع و معتبر، نگرانی و دغدغه شما را در خرید روروئک کودک و همچنین انواع کالسکه و کریر برطرف می سازد.

کریر نوزاد

کریر بچه در واقع گهواره ای کوچک جهت حمل هر چه بهتر و راحت تر کودک است. این وسیله اغلب در بیرون از منزل و یا حتی داخل منزل تا سن شش ماهگی که وزن نوزاد 13 کیلوگرم و قد آن 66 سانتی متر است؛ مورد استفاده قرار می گیرد. البته لازم به ذکر است که اگر کودک شما از رشد کمی برخوردار است و جثه کوچکی دارد، می توان بیشتر از سن شش ماهگی حتی تا دو سالگی از کریر نوزاد استفاده نمود.

تهیه کاربردی ترین وسایل سیسمونی از فروشگاه اینترنتی بدو نی نی

از مزایای استفاده از کریر نوزاد می توان به موارد زیر اشاه نمود:

  • موجب می گردد مادر و پدر از بغل کردن نوزاد خسته نشوند.
  • به علت داشتن کمربند جای نوزاد در آن محکم و امن است.
  • تحت شرایط خاص می توان به عنوان صندلی ماشین نوزاد از آن استفاده نمود.
  • خواب راحت را برای نوزاد رقم می زند.
  • برای بیرون بردن کودک جهت فواصل کوتاه بسیار مناسب است.

از انواع کریر نوزاد موجود در فروشگاه سیسمونی بدو نی نی می توان به کریر آغوشی، کریر کوله‌پشتی، کریر سبدی یا گهواره‌ای ساده اشاره نمود.

تهیه کاربردی ترین وسایل سیسمونی از فروشگاه اینترنتی بدو نی نی

کالسکه کودک

کالسکه کودک یکی از لوازم ضروری و کلیدی در سیسمونی هر نوزاد می باشد. همچنین این وسیله از وسایل معدود در سیسمونی است که تا سن پنج یا شش سالگی کودکتان می توانید از آن استفاده کنید. کالسکه کودک دارای نمونه های متنوعی می باشد که می تواند تا مدت ها ذهن والدین را جهت خرید بهترین نوع آن مشغول سازد. جهت خرید هر چه بهتر کالسکه نوزاد و کودک و راهنمایی در مورد کاربردها و ویژگی های هر نوع کالسکه مانند کالسکه عصایی، مسافرتی و دوقلو با کارشناسان سیسمونی فروشی اینترنتی بدو نی نی در تماس باشید. حال ما در اینجا به چند نکته مهم که شما باید در هنگام خرید کالسکه به آن توجه داشته باشید اشاره می کنیم:

  • وزن و اندازه کالسکه
  • ایمنی فریم و کمربند
  • صندلی قابل تنظیم
  • قابلیت مانور و هدایت کالسکه
  • ترمز، اهرم و قفل چرخ
  • ارتفاع دستگیرۀ کالسکه
  • داشتن سایبان و سبد
  • پارچۀ قابل شست‌ و شو
  • قابلیت تغییر جهت راحتی خودتان و نوزاد
  • خدمات پس از فروش
  • بروشور و برچسب

تهیه کاربردی ترین وسایل سیسمونی از فروشگاه اینترنتی بدو نی نی

روروئک کودک

همانطور که می دانید یکی از جذاب ترین مراحل رشد هر کودک راه افتادن او و تلاش خود کودک برای این امر مهم می باشد. از آنجایی که کودکان بر حسب ماهیت و ذات خود همواره در تلاش برای به دست آوردن تجربیات جدید هستند، بنابراین تمایل دارند تا زودتر از موعد مقرر خود راه بیفتند. جهت راحتی هر چه بیشتر کودک و همچنین کمک به راه افتادن او به صورت صحیح، استفاده از روروئک پیشنهاد می شود.

کودک با نشستن در روروئک می تواند به این طرف و آن طرف برود و وسایل مختلف را لمس کند. از طرف دیگر با قرار گرفتن پاهای کودک بر روی زمین و تلاش برای به حرکت در آوردن روروئک، عضله های پای او قوی می گردد.

در مورد استفاده از روروئک این نکته را یادآور شویم که والدین نباید کودک را در روروئک به حال خود رها کنند و باید همیشه مراقب او باشند، زیرا که امکان نزدیک شدن کودک به وسایلی همچون بخاری، گاز و پله ها وجود دارد.

خرید روروئک کودک و دیگر وسایل سیسمونی در برندهای معتبر ایرانی و خارجی و با قیمت های مناسب و با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی سیمسونی بدو نی نی برای شما عزیزان به راحتی فراهم است. همچنین این فروشگاه امکان ارسال فوری و رایگان را برای شما والدین گرامی نیز در نظر گرفته است.

 

 



Source link