حقیقت ممنوع در مورد رژیم کتوژنیک لاغری که توسط یک حرفه ای قدیمی فاش شد

بیشتر افراد در طول رژیم هایی شبیه به نمونه رژیم کتوژنیک لاغری به مرور شاهد کاهش اشتهای خود هستند. اثبات شده است که پروتئین از تحلیل عضلانی در طول گرفتن رژیم غذایی کم کربوهیدرات جلوگیری میکند. افراد مبتلا به دیابت نوع 1 اگر انسولین بیش از حد مصرف کنند و کربوهیدرات کافی مصرف نکنند، معمولاً قند خون پایین را تجربه می کنند. در رژیم کتوژنیک، مصرف ماست معمولا مجاز است، اما باید مقدار مصرف و نوع ماست را با دقت انتخاب و کنترل کنید.

استفاده از روغنهای سالم برای رژیم کتو ضروری است، بنابراین روغن شاهدانه، روغن زیتون فوق بکر و روغن نارگیل را توصیه میکنیم. تا بدانید چه غذاهایی به کلی ممنوع هستند و چه غذاهایی توصیه میشوند. کتوز فرایند متابولیکی است که سبب افزایش تولید کتونها میشود (کتونها توسط کبد ساخته میشوند و میتوانند بهعنوان منبع انرژی اصلی مورد استفاده قرار بگیرند). در واقع چرخه کتوژنیک یک مثلث بزرگ است که در آن مواد غذایی که بیشتر و کمتر در این رژیم درخواست میشود و مورد نیاز است، از کف به نوک مثلث قرار دادهشدهاند.

رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا: این شبیه به یک رژیم استاندارد کتوژنیک است، اما شامل پروتئین بیشتری است. این غذاها را سفارش بدهید و هرگونه غذایی را که محتوی مقدار زیادی کربوهیدرات است، با سبزیجات اضافه جایگزین کنید. در این رژیم جای زیادی برای میوهها، سبزیجات، غلات، سیبزمینی، شیرینیها یا سایر غذاهای غنی از کربوهیدرات وجود ندارد. از شیرینکنندههای مجاز در کتوژنیک میتوان به استویا، اریتیتول، میوه جادو و سایر شیرینکنندههای کم کربوکسیل اشاره کرد. سبزیجات ریشهای و غدهها: سیبزمینی، سیبزمینی شیرین، هویج، میوه ازگیل و غیره. موقع شام یکی دو عدد تخم مرغ را بیرون بیاورید و با پنیر و سبزیجات میل کنید.

در واقع، برخی از مطالعات بیان میکنند که پنیر ممکن است به حفاظت از بدن در برابر بیماری قلبی نیز کمک کند. هنوز کسی نمیتواند تضمین کند که بیشتر از یک سال تحت رژیم کتوژنیک بودن بیضرر است. مجله زوم لایف در 28 بهمن 1401 سلام، اینها از عوارض اولیه کتوژنیک هستش چون بدن شما هنوز به کربوهیدرات نیاز داره! توی اون بخش توضیح دادیم که رژیم کتو از نظر نتیجه ی لاغری و کاهش وزن از هر دو رژیم کم چربی و کم کالری، با اختلاف نتیجه بهتری داره. برای برطرف کردن عوارض یا به حداقل رسوندن اونها هم راه حل وجود داره.

کسانی که انسولین یا هرگونه داروی دیابتی مصرف میکنند. چه کسانی نباید نمونه رژیم کتو را امتحان کنند؟ کنار گذاشتن یک وعده سرعت اثرگذاری رژیم کتو را بیشتر میکند و برای لاغری و کاهش وزن مؤثر است. رژیم کتوژنیک بیش از آن که یک رژیم لاغری باشد، نوعی رژیم مفید و بسیار کاربردی برای تامین سلامت بدن و رسیدن به یک سبک زندگی سالم و ایمن مناسب است. اگر عاشق نیمرو یا جوجه کباب هستید میتوانید غذای مورد علاقه خود را بیش از یک بار در طول رژیم استفاده کنید.

رژیم آنلاینی را طراحی کردهام که افراد بتوانند در طول دوره با شخص خود من بطور دائم در ارتباط باشند و علاوه بر رژیمهای معمول رژیمهای تخصصی مثل کتوژنیک نیز تعریف، رژیم کتو، علائم و عوارض جانبی ارائه دهم. این رژیم به طور معمول روی مصرف مواد غذایی مثل کره، پنیر، تخممرغ، گوشت، مغذیجات، روغن، غذاهای دریایی و دانهها تمرکز دارد. مصرف مکمل هایی مثل روغن MCT و کتون ها هم میتونه خیلی بهتون کمک کنه تا از این حالت خارج بشید.

خیلی از غذاها در روزهای متوالی از نمونه رژیم کتو تکرار شده اند. بنابراین میتوانید غذاهای مانده را در فریزر بگذارید و روزهای دیگر گرم کنید. روزهای آزاد: ۲۵ درصد چربی، ۲۵ درصد پروتئین و ۵۰ درصد کربوهیدرات. در مطالعهای که ۶۸۱۲۸ شرکت کننده در آن بررسی شدند، مشخص شد که رژیمهای کم کربوهیدرات نسبت به رژیمهای کمچرب، باعث کاهش وزن بیشتری میشود. رژیم کتوژنیک معمولاً همزمان با داروهای ضد صرع آغاز میشود و اگر موفق باشد، داروها را کمکم قطع میکنند. رژیم کتوژنیک چندین دهه است که در اشکال مختلفی وجود دارد و برای کمک به کاهش وزن و مدیریت اختلالاتی مثل دیابت، سرطان، صرع و آلزایمر استفاده میشود.

رژیم کتوژنیکِ درمانیِ کلاسیک در دههٔ ۱۹۲۰ میلادی گسترش یافت و یک دهه بعد نیز همچنان رایج بود، ولی با ساخت داروهای ضد صرع، کمکمرو به فراموشی رفت. روزهداری متناوب نیز میتواند به شما کمک کند تا سریعتر وارد حالت کتوزیس شوید. شما در 2 هفته اول باید به دقت رژیم کتوژنیک را رعایت کنید تا وارد فاز کتوزیس شوید تا فرایند تبدیل چربی به انرژی مصرفی شما (کاهش وزن) شروع شوید. به همین دلیل، ما به شما انواعی از میوهها را معرفی میکنیم که میزان کربوهیدرات کمی دارند و میتوان از آنها در رژیم کتوژنیک استفاده کرد. ما تقریباً همه ی غذاها را یا همراه برنج سرو میکنیم و یا همراه نان.

چون خوراکی هایی که معمولاً برای وعده های میانی مصرف میکنیم اکثراً پر کربوهیدرات هستند. همچنین ادعاهایی وجود دارد که ممکن است به درمان سرطان و حتی بیماری های تنفسی کمک کند. خوب است بدانید که افزایش میزان کربوهیدرات دریافتی ضروری نیست و اگر دوست داشتید ، انجامش دهید؛ اما دریافت کربوهیدرات در یک روز هفته هورمون های چربی سوز مانند لپتین و هورمون های تیروئید را تقویت می کند. برخی از افراد در رژیم کتوژنیک هفت روزه، یک تا دو کیلو وزن از دست میدهند البته بدن افراد با هم متفاوت است و همه جواب یکسانی دریافت نمیکنند. طبق تحقیقات انجام شده، رژیم کتوژنیک میتواند به شما کمک کند که در ۳ تا ۶ ماه اولی که آن را شروع کردهاید، نسبت به سایر رژیمها وزن بیشتری از دست دهید.  Po st h᠎as been gener᠎ated with the he᠎lp ​of G SA​ Content Ge᠎nera​to᠎r ᠎DE᠎MO᠎!

ماهی قزل آلا، ساردین، ماهی خال مخالی، ماهی تن آلباکور و سایر ماهی های چرب دارای سطوح بالایی از چربی های امگا 3 هستند که مشخص شده است که سطح قند خون را کاهش می دهد و حساسیت به انسولین را افزایش می دهد. رژیم کتوژنیک ممکن است در مدت کوتاهی مثلا برای آمادگی در زمان مسابقات کمک کننده باشد ، ولی در طولانی مدت ، مانند سایر رژیم های متعادل نمی تواند سطح کارایی ورزشکار را افزایش دهد . انواع پنیرها، روغن های سالم مثل روغن زیتون و سبزیجات دارای کربوهیدرات پایین مثل گوجه فرنگی، پیاز و فلفل استفاده کنید در این رژیم مصرف انواع نوشیدنی مثلآب، چای و قهوه مجاز است.

علاوه بر این، حبوبات، بعضی از میوه ها و سبزیجات مثل موز و سیب زمینی هم کربوهیدرات خیلی زیادی دارند. سبزیجات همچنین حاوی آنتیاکسیدان هستند که به محافظت از بدن در برابر رادیکالهای آزاد (مولکولهای ناپایداری که باعث آسیب سلولی میشوند) کمک میکند. پزشکان می گویند رژیم های غذایی پرچرب ممکن است سطح کلسترول را بالا ببرد و برخی از مطالعات نشان میدهد که آنها باعث افزایش خطر دیابت میشوند. مرغ، ماهی و گوشت گاو را بیشتر انتخاب کنید و گوشت های فرآوری شده را محدود کنید.

فراموش نکنید آب همیشه بهترین انتخاب شماست. با پزشکان خود کار کنید تا بهترین گزینه های غذایی را برای خود بیابید. به خانم های باردار هم اکیداً توصیه میشود قبل از گرفتن نمونه رژیم کتوژنیک لاغری با پزشک خود مشورت کنند. اما برای کاهش خطر ابتلا به دیابت بارداری، پیروی از رژیم کتو توصیه نمی شود. اما سه گروه از افراد هستند که ممکن است کاهش وزن سریع و تغییرات ناگهانی در قند خون برایشان مشکل ساز شود. در این هنگام بدن برای تامین انرژی خود به ناچار به دنبال جایگزینی برای قند و گلوکوز میگردد. افرادی که رژیم کتو را دنبال میکنند، درصورتیکه به رژیم غذایی خود پایبند باشند و کالری کمی مصرف کنند، میتوانند در ماه اول به طور متوسط ۱۰-۱۲ پوند (۴.۵ تا ۵.۵ کیلوگرم) وزن کم کنند.

برای محاسبه کالری و ریز مغذیهای دریافتی با دقت برنامه غذایی خود را دنبال کنید. ریز مغذی ها و درشت مغذی ها. اگرچه با توجه به محتوای بالای کربوهیدرات، اینها نمی توانند جزء اصلی رژیم کتو باشند، اما همچنان دارای مجموعه ای از مواد مغذی و فیبر رژیمی هستند که برای هضم و سلامت قلب شما مفید است . زنان باردار یا شیرده : زنان باردار یا شیرده به طیف سالمی از مواد مغذی نیاز دارند، بنابراین نباید رژیم های غذایی محدود کننده داشته باشند. بنابراین بدن یک انسان طبیعی ترجیح میده انرژی خودش رو خیلی سریع و راحت از طریق کربوهیدرات ها یا همون فرآورده های قندی بدست فوتبال و کتوژنیک پاپ کورن در رژیم کتوژنیک است؟ بیاره.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ایا سویا در رژیم کتوژنیک مجاز است؟ ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.