راهنمای انتخاب رنگ ها برای ست کردن لباس مردانه


درحال حاضر به دلیل تنوع بالای لباس‌های مردانه، انتخاب رنگ مناسب لباس مردانه برای استایل‌های مختلف کار سخت و دشواری خواهد بود. به‌علاوه از آنجایی که رنگ‌ها روی درک و احساس ما تاثیر می‌گذارند؛ بنابراین برای ست کردن لباس‌ها بایکدیگر، در مورد رنگ باید حساسیت بیشتری نشان بدهید.

البته اگر شما هم برای انتخاب رنگ مناسب برای ست لباس‌های مردانه خود تردید دارید و نمی‌دانید به عنوان مثال در یک استایل رسمی، کدام رنگ‌ها را بایکدیگر ترکیب کنید، باید بگوییم که شما تنها نیستید و این موضوع یکی از رایج‌ترین مشکلات آقایان به حساب می‌آیند.

درک استفاده از رنگ ها در ست های لباس مردانه چه کمکی می کند؟

در واقع اگر به درستی تاثیر هر یک از رنگ‌ها را در انواع ست‌های لباس مردانه درک کنید، ایجاد یک استایل مردانه جذاب کار راحت‌تری برای شما خواهد بود. به عبارت دیگر اگر در هریک از ست‌های لباس مردانه تناسب رنگی مناسبی میان لباس‌های شما وجود نداشته باشد، استایل شما ظاهری بیشتر شبیه یک تابلوی چند رنگ خواهد داشت.

به‌علاوه برخی از رنگ‌ها قابلیت ست شدن با بسیاری از لباس‌های مردانه را دارند که از آن‌ها به عنوان رنگ‌های خنثی یاد می‌شود. به عنوان مثال رنگ سفید از جمله رنگ‌هایی است که به راحتی با دیگر رنگ‌ها ست می‌شود و ترکیب آن با رنگ‌هایی مانند قرمز، کاربنی و لیمویی بهترین ترکیب رنگی را ایجاد می کند.

ضمنا در ارتباط با رنگ لباس مردانه باید به این نکته مهم نیز اشاره کنیم که اغلب لباس‌های مردانه مانند کت و شلوارها و پیراهن‌ها رنگ غالبی دارند؛ بنابراین هنگامی که میخواهید به همراه لباس های مردانه از کراوات یا پاپیون استفاده کنید، رنگ آن‌ها باید مکمل رنگ کت شلوار یا پیراهن آبی مردانه باشد.

چه رنگ هایی برای ست لباس مردانه انتخاب کنیم؟

اصل اول برای انتخاب رنگ در ست لباس مردانه، انتخاب رنگی از میان رنگ‌های خنثی است. استایلتان را مانند یک پیتزا در نظر بگیرید؛ بنابراین برای اینکه پیتزای شما طعم خوبی داشته باشد باید مواد به خوبی بایکدیگر ترکیب شوند. پس از رنگ‌هایی که برای ایجاد یک طعم فوق‌العاده برای استایلتان مناسب است استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری، آبی آسمانی یا روشن، قهوه‌ای یا خاکی و سبز زیتونی استفاده کنید.

رنگ‌های روشن گزینه‌های مناسب دیگری هستند که شما می‌توانید از آن‌ها در ست لباس مردانه استفاده کنید. به عنوان مثال یک پیراهن سفید یا آبی روشن رسمی اگر با یک شلوار جین و کمربند مشکی ست شود، استایل شما ظاهر مناسبی خواهد داشت. از جمله دیگر رنگ‌های روشن هم می‌توان به نارنجی، زرد و کرم اشاره کرد.

جدای از اینکه استفاده از رنگ‌های بالا به میزان قابل توجهی استایل ظاهری شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، رعایت این نکته که انتخاب لباسی به رنگی متناسب با رنگ پوست‌تان امری بسیار مهم است. در واقع رعایت این نکته به شما کمک می‌کند تا علاوه بر جذابیت ظاهری، استایلتان هم جذاب به‌نظر برسد.

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم رنگ‌ها عناصر مهمی در استایل آقایان به حساب می‌آیند و اگر به درستی با یکدیگر ترکیب نشوند، استایلتان ظاهر مناسبی نخواهد داشت. به‌علاوه رنگ‌ها بیانگر احساسات افراد هستند؛ بنابراین پوشیدن لباس‌هایی به رنگ خاص باعث می‌شود یا شما فردی با روحیه خشن یا فردی پرانرژی و پرجنب و جوش به ‌نظر برسید. ضمنا رنگ‌ها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید جنبه‌های جذاب دیگری به استایلتان اضافه کنید.



Source link