بعداً می توانید از ما تشکر کنید – 5 دلیل برای توقف فکر کردن درباره کتوژنیک برای لاغری

عوارض رژیم کتوژنیک در شیردهی بلکه اکثر پزشکان رژیم درمانی در فهرست مواد کتوژنیک از استویا بعنوان اولین شیرین کننده ده ایده‌های شیک برای کتوژنیک برای لاغری شما طبیعی یاد میکنند. همچنین به دوستان و اعضای خانواده تان پیشنهاد دهید تا در کنار شما از رژیم کتو لذت ببرند. رژیم کتوژنیک، رژیم غذایی جدیدی به حساب میآید به همین علت لازم است زمان بیشتری برای مطالعات صرف شود. به نظر میرسد افراد چاق و آنهایی که رژیم غذایی نامناسبی دارند، در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به ام اس باشند و وقتی کسی به ام اس مبتلا باشد، چاقی و رژیم غذایی نامناسب میتواند منجر به ناتوانی تدریجی او شود. با این حال، تحقیقات جدید نشان میدهد که در مراحل ابتدایی رعایت این رژیم غذایی سبب میشود توانایی بدن برای کنترل قند خون کاهش یابد. تشنج هایی که بیماران صرعی را تحت تاثیر قرار می دهند کاهش می دهد. خب حالا که با مفهوم رژیم کتو آشنا شدیم می خواهیم در این بخش به بررسی انواع رژیم غذایی کتوژنیک برای لاغری بپردازیم. اگرچه به نظر نمیرسید که پروبیوتیکها کمک کننده باشند، اما یک رژیم غذایی با فیبر بالا کمک کننده بود. در مقادیر کم ، کتونها مشکلی را برای سلامتی ایجاد نمی کنند ، اما اگر سطح آنها در خون بیش از حد بالا رود ، بدن را مسموم می کنند و منجر به پروسه ای به نام کتواسیدوز می شود .

Con tent w᠎as gen erat᠎ed ᠎with t he ​help of G SA  Content ᠎Ge nerator  DEMO᠎!

دستور رژیم کتوژنیک برای لاغری

اما لازم است تا روند اصولی تغذیه برای هر فرد با شرایط او تنظیم شود و پیروی از هر رژیم عمومی توصیه نمی شود. برای مثال زمانی که در حال کاهش چربی و افزایش عضله سازی هستید ، ترازو می تواند شما را به اشتباه بیاندازد .رژیم گرفته اید ولی وزن کم نمی کنید و حس می کنید که روش کارتان اشتباه است . از طرفی کاهش وزن می تواند اثرات بسیاری از داروها را تغییر دهد. تحقیقاتی که بودجه ی آنها توسط بنیاد مایکل جی فاکس تأمین شده به این نتیجه رسیده که رژیم کتوژنیک باعث تجزیه این پروتئین ها و کاهش میزان آلفا سینوکلئین در مغز می شود. در این مطلب آموختیم که رژیم کتوژنیک یا کتو، یک رژیم قدیمی است که برای بیماران مبتلا به صرع تنظیم شده است و تاثیر زیادی بر لاغری دارد. ماست یونانی به علت پروتئین بالایی که دارد برای استفاده شما مناسب است. بدن به جای کربوهیدرات های مضر که باعث چاقی می شود، به عنوان منبع انرژی و سوزاندن از همین چربی های سالم استفاده می کند. تا اینجا فهمیدیم که رژیم کتو یک رژیم غذایی مبتنی بر انتخاب غذاهایی با سطوح کم کربوهیدرات و سرشار از چربی های سالم است.

رژیم کتوژنیک (به اختصار کتو) یک رژیم غذایی پرچرب، پروتئین متوسط و کم کربوهیدرات است. ممکن است شروع یک کیتو رژیم برای شما سخت باشد، اما واقعیت این است که یک رژیم غذایی پرچرب و کم کربوهیدرات بدن شما را دچار کتوز می کند. برای اینکه زحمت های شما هدر نرود و وزنتان را نگه دارید ، از این به بعد مجبور هستید رژیم غذایی خاصی را رعایت کنید. می توانید یک رژیم غذایی متعادل انتخاب کرده و از آن پیروی کنید. اما برای ورزشکاران حرفه ای، کسانی که قصد عضله سازی در بدن خود دارند و یا به دنبال افزایش وزن هستند، رژیم مناسبی نیست.کتوژنیک هم مانند تمام رژیم های غذایی دیگر تنها زمانی موثر خواهد بود که به مدت طولانی به آن پایبند باشید. در طولانی مدت برای کسانی که اضافه وزن زیادی دارند و به مدت طولانی از این رژیم استفاده می کنند، باعث کاهش دانسیته استخوانی و ایجاد پوکی استخوان می شود.

انواع غذا در رژیم کتوژنیک

انتظار نداشته باشید که بعد از رسیدن به وزن دلخواه ، رژیم خودتان را ترک کنید و به همان عادت های قبلی برگردید ولی وزنتان بیشتر نشود. الف : مصرف کربوهیدرات را بسیار محدود کنید. هرچقدر کربوهیدرات کمتری مصرف کنید ، نیاز شما به تزریق انسولین هم کمتر می شود . قبل از شروع رژیم کتوژنیک ، دور کمر ، دور بازو ، روز سینه ، دور باسن ، دور ران و وزنتان را یادداشت کنید. تخصص و علم پزشک در روند و نتیجه رژیم کتوژنیک تاثیر بسیاری دارد. کراتین: کراتین فواید زیادی برای سلامتی و عملکردِ بدن دارد. رژیم کتوژنیک می تواند برای افرادی که اضافه وزن، بیماری دیابت یا به دنبال بهبود سلامتی متابولیک خود هستند، مناسب باشد؛ اما برای ورزشکاران زبده و یا کسانی که مایل هستند عضله یا ماهیچه در مقیاس بسیار زیادی اضافه کنند، خیلی مناسب نیست. رژیم کتوژنیک برای چه کسانی مفید است؟ با این حساب تولید این مولکول در رژیم کتو مهم ترین علت نام گذاری آن به شمار می آید.

در رژیم کتوژنیک چه چیزهایی نباید خورد

این مساله کاملا به قوای بدنی و اراده شما بستگی دارد. هنوز هم تحقیقات امیدوار کننده ای در مورد نقش رژیم کتوژنیک به عنوان یک مداخله مکمل و موثر در درمان سرطان وجود دارد. خوشبختانه این مساله موقتیست و به راحتی و با کمک چند روش خانگی قابل حل است. به همین دلیل خودرن بیش از حد این میوه ها می تواند برای سلامتی مضر هم باشد . اگر قند خون به مدت طولانی بالاتر از حد طبیعی باشد دیابت و عوارض ناشی از آن در افراد پدیدار میگردد. در رژیم های کتوژنیک به دلیل محدودیت منابع کربوهیدرات ، بدن شما گلوکز را به سرعت می سوزاند ، بنابراین لازم نیست آن را ذخیره کند . میزان ابتلا به آلزایمر با افزایش سن را تا حد زیادی کاهش می دهد. برای مثال اگر رژیم کتوژنیک را به صورت سنگین رعایت کنید ، می توانید انتظار کاهش وزن 1 تا 3 کیلوگرم در هفته اول را داشته باشید.

طبق نتایج تحقیقات به نظر میرسد که رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا در کاهش وزن مؤثر است. در این رژیم به صورت دوره ای غذاهای کتو در کنار خوراکی هایی با کربوهیدرات بالا مصرف می شود. به عنوان مثال: 5 -6 روز در هفته را به رژیم کتوژنیک اختصاص می دهید و در مقابل 1-2 روز خوراکی های پر کربوهیدرات مصرف می کنید. در مقاله لیست غذایی دیابت، انواع خوراکی ها و رژیم های مناسب افراد مبتلا به دیابت را بررسی کردیم؛ مطالعه این مقاله، برخی از باورهای نادرست در بین مردم را از بین می برد. در یک مطالعه ی دیگر: گروه کتوژنیک 24.4 پوند (11.1 کیلوگرم) وزن از دست دادند؛ ولی گروهی با مصرف کربوهیدرات بیشتر، حدود 15.2 پوند (6.9 کیلوگرم) کاهش وزن داشتند. برای مطالعه کلیک کنید. از دست دادن چربی و به دست اوردن عضله بیشتر ، پیشرفت خیلی بزرگی است ولی اگر خودتان را وزن کنید ، این پیشرفت را نخواهید دید و ناامید خواهید شد .ولی اگر میزان چربی بدنتان را اندازه گیری کنید متوجه می شوید که پیشرفت خوبی داشته اید.

کتاب Pdf کتوژنیک

مطالعات نشان داده که این نوع رژیم لاغری می تواند به کاهش وزن و بهبود سلامت بدن کمک شایانی بکند. اگر از مصرف غذاهای پر چرب می ترسید یا هنوز آمادگی ندارید که مصرف کربوهیدرات خود را به شدت کاهش دهید، کاملا طبیعی است؛ اما نگران نباشید ما در این بخش به 5 نکته که سبب افزایش موفقیت در رژیم کتو می شود، اشاره خواهیم کرد. این شرایط زمانی اتفاق می افتد که بدن مقدار زیادی کتون اسیدهایی که به عنوان محصول جانبی چربی سوزی تولید می شوند ذخیره کرده و خون بیمار بیش از حد اسیدی شود که این شرایط می تواند به کبد ، کلیه ها و مغز آسیب برساند. وزن شما طی سالهای طولانی افزایش پیدا کرده است . برای مثال افراد جوانتر وزن بیشتری کم می کنند. تحقیقات بیشتری بر روی انسانها با جامعه آماری بزرگتر مورد نیاز است ، اما بررسی ذکر شده مسلما جای تأمل بسیاری دارد.

رژیم ها معمولاً تاثیر مثبتی بر سلامت کلی بدن دارند، مانند رژیم غذایی DASH که رتبه دوم را دارد یا رژیم غذایی مدیترانه ای که رتبه اول را دارد؛ اما نحوه عملکرد کیتو دایت با مصرف چربی است، این می تواند بر سلامت کلی بدن تاثیر منفی بگذارد و ممکن است برای همه مناسب نباشد. تخم مرغ به عنوان یک رژیم غذایی کم کالری، کم کربوهیدرات و پروتئین بالا طبقه بندی می شود. در رژیم کتوژنیک میزان کربوهیدرات کم و میزان چربی بالا است. رژیم کتوژنیک همانطور که گفتیم نسبت به یک رژیم کم چرب بهتر است. خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد. در نتیجه کاهش مصرف قند، که در این رژیم کاهش وزن وجود دارد، از ایجاد آکنه و جوش روی سطح پوست جلوگیری خواهد شد. به همین دلیل رفته رفته میزان کاهش وزن کمتر می شود. این حرکت می تواند باعث کاهش وزن شود. با از دست دادن این آب موجود در ذخایر گلیکوژن وزن شما نیز کاهش پیدا میکند. عوامل مختلفی همچون بروز اسیدوز و کاهش هورمون رشد در این موضوع دخیلند. در روزها و هفته های اول ، کاهش وزن شما زیاد است و میزان بسیار زیادی از این کاهش به دلیل از دست دادن آب اضافی بدن است .

لیست برنامه غذایی رژیم کتوژنیکTh is art​ic​le has be​en gener᠎ated with G SA  C᠎on​te᠎nt Generator  DEMO᠎!

یا زنان یائسه کاهش وزن بسیار کمتری را تجربه می کنند. رژیم غذایی کتوژنیک باعث کاهش ماهیچه ها می شود، حتی افرادی که تمرین های مقاومتی انجام می دهند نیز دچار این عارضه می شوند؛ زیرا جهت عضله سازی تاثیر پروتئین به تنهایی از میزان تاثیر پروتئین و کربوهیدرات ها با هم، کمتر است. ممکن است پیروی کردن از یک رژیم غذایی پرچرب برایتان سخت باشد. رژیم کتوژنبک در صورت رعایت صحیح به افزایش سطح کلسترول خوب خون و کاهش کلسترول بد کمک می کند. خبر خوب اینکه رژیم کتوژنیک برای لاغری فوری شما کمک می کند. برای اینکه بتوانید برای طولانی مدت ، وزنتان را در حالت خوب و ایده آل نگه دارید مجبور هستید که عادت های قدیمی خودتان را برای همیشه ترک کنید. در قدم نخست باید کربوهیدراتهایی انتخاب کنید که حاوی فیبر و پروتئین زیادی باشند. مطالعاتی بر روی 39 شخص با کبد چرب انجام شده که از بین آن ها 19 نفر از یک رژیم عادی و 20 نفر از رژیم کتو پیروی کرده اند. در این دوران حتی توصیه می شود از خوردن آبمیوه هایی که خودتان از میوه های طبیعی و در منزل درست کرده اید هم خودداری کنید.